استاندار لرستان با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف مشکل‌گشا بوده است، افزود: حضور فعال بسیجیان در دوران دفاع مقدس، حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی گره‌گشا بوده و هست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار روز شنبه در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کارکنان ادارات کل استان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، بسیج را درکی از اخلاص، اراده، اتحاد معتقدانه دانست و افزود: بسیج در رابطه با امام تجلی پیدا می‌کند.  

شهدای کربلا با امامشان رابطه‌ای بسیجی‌وار داشتند
استاندار لرستان با اشاره به اینکه
امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی ظرفیتی که در بطن و متن مکتب اهل بیت وجود داشته است را سامان و سازمان بخشید، افزود: شهدای کربلا با امامشان رابطه‌ای بسیجی‌وار داشتند
امام راحل (ره) با هنر خود،  بسیج را سازمان و سامان بخشید.

بسیج میعادگاه همه اقشار است
استاندار لرستان با اشاره به اینکه بسیج میعادگاه همه اقشار جامعه است، بیان کرد: بسیج محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست؛ بلکه همه مردم را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف مشکل‌گشا بوده است، افزود: حضور فعال بسیجیان در دوران دفاع مقدس، حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی گره‌گشا بوده و هست.

استاندار لرستان گفت: با توجه به ظرفیتی که بسیج در استان به وجود آورده است، می‌تواند در راندمان و اثربخشی بیشتر ماموریت‌های سازمانی ما ارتقا به وجود آورد.

بسیج به الگوی جهانی تبدیل شده است
استاندار لرستان با بیان اینکه بسیج مکتب است و مرز نمی‌شناسد، افزود: بسیج فراتر از چارچوب‌های سرزمینی توسط امام در داخل کشور به سامان و سازمان درآمد و  تبدیل به الگو شده است و در حال حاضر کشورهای دیگر برای حفظ شان، هویت و دفاع از تاریخ خود مورد استفاده قرار می‌دهند  و اروپا و آمریکا را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

زیویار با بیان اینکه در بمب‌های چندتنی که برسر مردم غزه آوار می‌شود زن، زندگی و آزادی کجاست!؟ افزود: هزاران کودک و زن از بین می‌روند تفکر بسیجی اینجاست که می‌تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-11-26_23-26-47.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید