b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_636292264752654830.jpgاین کاری که شما «کارگران» برای توسعه و پیشرفت کشور می کنید ، این یک عبادت قطعی است . مقام معظم رهبری

 

فرارسیدن یازدهم اردیبهشت، یادآور زحمت های شبانه روزی کارگران عزیز در سراسر جهان است.  زنان و مردانی که کوشش و جوشش آنان در کارگاه ها و کارخانه ها و در صنایع و معادن، به زندگی معنا و حرکت می بخشند و با کمترین بهره گیری ،  بیشترین بهره دهی و سود مندی را نثار جامعه می کنند.

این قشر سازنده و خدوم، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ستون اصلی تولید در کشور و رکن اساسی توسعه اقتصادی کار و تلاش هستند و چرخش دستان و بازوانشان باعث چرخش چرخه های زندگی در جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی می شود.

اینجانب ضمن ارج نهادن به خدمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادي كشور،  فرا رسيدن روز كارگر را به جامعه كارگري زحمتكش استان لرستان كه با خلاقيت و تلاش شبانه روزي خود زمينه توسعه و آباداني همه جانبه استان را فراهم مي نمايند تبريك گفته و رجاء واثق داشته که  با همت و تلاش بیشتر و با همدلی و همزبانی در سال «حمایت از کالای ایرانی» و در راستای سیاست ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف، گام های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته خواهد شد.

 

و من ا.. التوفیق

سید موسی خادمی

استاندار لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید