مردم بزرگترین سرمایه نظام

عصر امروز جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان به ریاست دکتر ثمینی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و با حضور کمیته های مربوطه. برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، دکتر ثمینی در جلسه ستاد دهه فجر استان لرستان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت استکبار ستیزی همواره در حال مبارزه است اگر چه دشمنان لحظه‌ای ما را آرام نمی گذارند.

 معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: جرم ما استقلال‌طلبی و عدم وابستگی به شرق و غرب و در عین حال اسلامی بودن نظام و مبتنی بر رای مردم و مردمی بودن آن است.

وی با اشاره به پیروزی مردم تحت رهبری حضرت امام (ره) گفت: مردم مبارز ایران  هشت سال دفاع  مقدس را در مقابل تمامی حامیان رژیم بعث عراق به انجام رساندند و یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت و  همه ما مرهون و مدیون شهدا، آزادگان ،جانبازان و ایثارگران هستیم.

 دکتر ثمینی با اشاره به رهبری بی نظیر مقام معظم رهبری گفت: پس از رحلت حضرت  امام(ره) مقام معظم رهبری به خوبی راه ایشان را ادامه داد و در شرایط بسیار سخت ومتلاطم، انقلاب اسلامی و پرچم نظام اسلامی را با قدرت در جهان سرافراز نگاه داشت به گونه‌ای که در منطقه و برخی موارددر معادلات جهانی تا نظر ایران جلب نشود نمی توانند تصمیمات خود را عملی کنند.

وی افزود: اکنون پس از ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  دولتهای مختلف ودر حال حاضر نیزدولت خدمات فراوانی را برای همه مردم در اقصی نقاط کشور انجام داده  آن هم در سخت ترین شرایط تحریم که استکبار جهانی بر مردم عزیزایران تحمیل  کرده است.

 دکتر ثمینی با اشاره به تحمل، صبر و استقامت مردم گفت:مردم همه اینها را تحمل می کنند و مشکلات اقتصادی و شرایط خاصی که ایجاد شده هرگز باعث نشده که مردم از نظام و انقلاب دست بردارند. و این مردم شایسته بالاترین وبهترین خدمتها هستند.

 معاون استاندار با بیان اینکه لازم است برنامه های خوبی ارائه شده و دستگاه‌های مختلف در این ایام با افتتاح پروژه ها و به ارائه گزارش عملکرد به معنای واقعی بپردازند، گفت : ما وظیفه داریم هرگونه خدمتی  که از دست ما  در دستگاهها و نهادهای مختلف بر می آید، برای مردم انجام دهیم و مردم را به نظام اسلامی امیدوارتر کنیم.
وی با اشاره به تلاش استکبار برای ساقط کردن نظام اسلامی گفت دشمن در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات وسیعی به راه انداخت که انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد پیروزی اش را جشن نخواهد گرفت اما به کوری چشم دشمنان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم و اکنون در آستانه چهل و دومین سالگرد آن هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه هر پروژه ای که آماده بهره برداری باشد معطل نخواهد ماند ،گفت: اگرچه ممکن است افتتاح نمادین در مناسبت‌هایی انجام شود اما یک لحظه بهره برداری از پروژه ها معطل نخواهد شد زیرا خدمت به مردم نباید یک لحظه تعطیل شود.
دکتر ثمینی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه نظام، مردم هستند، گفت:ما باید رضایتمندی مردم را فراهم کنیم و آنها را به آینده انقلاب، امیدوارتر کنیم.
دکتر ثمینی با بیان اینکه بازار یکی از ارکان مهم درنظام و انقلاب است گفت: بازار پشتیبان نظام و انقلاب است و خیلی از توطئه های دشمنان را خنثی کرده است و در شرایط سخت و تنگناهای کنونی این بازار است که باید شرایط را درک کند و جانب انصاف را داشته باشد تا اقشار کم‌درآمد و ضعیف حمایت شوند.

دکتر ثمینی در ادامه گفت: دستگاه‌های فرهنگی به خصوص صدا و سیما وظیفه خطیری دارند و لازم است برنامه ریزی شود و گزارشاتی که مایه دلگرمی مردم است، توسط مسئولین ارشداستان ، مدیران کل دستگاههای اجرایی و فرمانداران به مردم ارائه شود.

 وی در پایان با تاکید بر حضور و همراهی اعضای ستاد دهه فجر گفت: در فاصله کوتاهی که تا آغاز  دهه فجر باقی مانده است اعضای کارگروه کمک  کنند تا در زمینه های مختلف ،برنامه های دهه فجر به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

b_300_0_16777215_00_images_photo_2021-01-21_11-15-33.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید