b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_00000000000000000000001_copy.jpg

با صدور حکمی از سوی دکترخادمی_استاندار لرستان   قاسم ولیزاده به سمت سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکترخادمی استاندار لرستان با صدور حکمی قاسم ولیزاده را به سمت سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان منصوب کرد.


در این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان تعیین می گردید.

امید است با استعانت ازخداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی،اندیشه‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاست ها و خط مشی های دولت تدبیر و امید باهمکاری و همفکری مجموعه مدیران و کارشناسان درجهت تحقق اهداف توسعه همه جانبه استان موفق و کوشا باشید.
گفتنی است پیش از این رییس آموزش و پرورش منطقه چغلوندی، معاون اداری مالی اداره کل تعاون استان، معاون دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد، مدرس دانشگاه مراکز آموزش عالی، رییس مرکز دفتر تربیت معلم، مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان و سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از جمله سوابق سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید