b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_98_8d8607f8-aa8f-4c89-b447-7ac6e09ed35e_copy.jpg

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری از طرح‌های اقتصادی پلدختر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، اسد عبداللهی به منظور بررسی وضعیت طرح‌های اقتصادی پلدختر به این شهرستان سفر و از پرو‌ژه‌های آهک هیدراته، تولید ماهیان خاویاری و پالایشگاه ۵ هزار بشکه‌ای این شهرستان بازدید کرد.

گفتنی است که طرح آهک هیدراته، پروژه‌ای تاثیر گذار در توسعه اقتصادی شهرستان پلدختر است و حداکثر ظرف ۱۸ ماه آینده با هدف تولید آهک هیدراته در فاز اول و بلوک‌های ACC در فاز دوم به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین این پروژه با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی شرکت ایمیدرو پیگیری شده و حدود ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم در آن جذب می‌شوند.

طرح تولید ماهیان خاویاری پلدختر نیز از دیگر پروژه‌های مورد بازدید بود که با هدف تولید ۲۵ تن خاویار و ۶۰۰ تن گوشت در روستای چم گز پلدختر در حال ساخت بوده و فاز اول آن هم به بهره‌برداری رسیده است.

در این بازدید از نحوه راه‌اندازی فازهای بعدی و رفع مشکلات آن پیگیری لازم انجام گرفت.


همچنین پالایشگاه ۵ هزار بشکه‌ای پلدختر مورد بازدید قرار گرفت که بعنوان اولین پالایشگاه مینی ریفاینری استان در شهرک صنعتی پلدختر در حال ساخت است.

پیش بینی می‌شود که با بهره‌برداری این طرح تا قبل از پایان سال جاری ضمن به فعلیت رساندن یکی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان در زمینه تولید انواع محصولات نفتی، زمینه اشتغال حدود ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در این واحد فراهم شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید