b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_98_120d27eb-ea3a-4cbc-9901-33ee74fe10c5_copy.jpg
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲ هزار واحد مسکونی محرومان و افراد کم‎درآمد در لرستان کلنگ‎زنی می شود و تا هفته دولت سال آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: واحدهای مسکونی کلنگ زنی شده در هر استان یکساله به متقاضیان تحویل داده شد و قصد داریم این واحدها را نیز کمتر از یازده ماه تحویل دهیم.
وی افزود: واحدهای کلنگ زنی شده لرستان در هفته دولت سال آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: برنامه‌های اولویت‌دار ما در سفر به لرستان و خرم‌آباد ارزیابی کارهایی است که مسئولان برای جبران خسارت ناشی از سیل انجام داده‌اند.

نوبخت ادامه داد: با توجه به خدماتی که آقای چگنی مدیر سابق برنامه و بودجه استان انجام داده بود، بسیار از وی راضی بودم، خیلی دلمان می‌خواست که این سازمان در مسیر سیاست‌های دولت ترجیحا با تصدی بانوان محترم صورت گیرد که خانم حسن‌پور ویژگی‌های لازم را داشت.

وی اضافه کرد: استاندار لرستان خدمات شایسته ای را در این استان انجام داده اند ایشان بسیار فعال هستند و همواره خیال دولت را در لرستان جمع کرده و خدمات را به نحو شایسته پیگیر می کنند.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: آنچه مربوط به زیر ساخت‌ها و جبران خسارت مردم است نیز امروز در شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آمارها آنها به ریز می‌گیریم.

وی گفت: امیدواریم در این سفر بتوانیم غیر از یک ارزیابی، تسهیل و تسریع در برخی از پرداخت‌ها در مجموع یک ارزیابی هم از نظر فیزیکی داشته باشیم.

نوبخت افزود: بیش از اینکه مباحث پیشرفت فیزیکی طرح‌ها مهم باشد عمدتا بحث‌های مالی، تخصیص‌ها و پرداخت‌ها را  هماهنگ می‌کنیم.

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح سه شنبه در سفری یکروزه به لرستان علاوه بر دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان از مناطق سیلزده پلدختر و آغاز عملیات اجرایی مسکن محرومان در روستای مورانی این شهرستان بازدید و در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شرکت می کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید