b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_98_ed463d18-6e59-4909-89ef-477aed9ee334.jpg

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: همه دستگاه‎ها و نهادها باید در امر توسعه دخیل باشند که در این میان نقش سازمان‎های مردم نهاد(سمن) بسیار مهم و انکار‎ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان به نقل از ایرنا محمود ثمینی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سازمان های مردم نهاد غرب کشور در خرم آباد افزود: مسیر توسعه لرستان با بهره گیری از اقشار و افکار مختلف هموار می شود که نقش سمن ها در این روند بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی باید به توسعه استان منجر شود تصریح کرد: با واگذاری امور به مردم، نتایج مطلوبی حاصل شده اما در مواقعی که فعالیت ها را دولتی کرده ایم، اثر چندان مثبتی در پی نداشته است.

وی ادامه داد: نباید در روند توسعه، از افراد توانمند و دلسوز بومی غافل شویم که سازمان های مردم نهاد با وجود داشتن نیروهای با ظرفیت و مستعد، می توانند کادر قوی و تاثیرگذاری را معرفی کنند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه ظرفیت های استان مغفول مانده اضافه کرد:‌ از توانایی بسیاری از افراد بومی لرستان غفلت شده که باید برای پیشرفت و اعتلای همه جانبه، این افراد را به میدان آورد.

ثمینی افزود: دستگاه های مختلف نیز باید امکانات و اختیارات قانونی خود را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم بکار بگیرند.
گردهمایی سازمان‎های مردم نهاد (سمن) غرب کشور ۹ تا ۱۲ آبان ماه امسال با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در خرم‎آباد برگزار می‎شود.

حدود ۴۰۰ سازمان مردم نهاد با رویکردهای مختلف در لرستان ثبت شده است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید