b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_98_920b0081-bcbf-468a-858f-fac39330c8af_copy.jpg

استاندار لرستان گفت: بدلیل ضعف در سیستم اطلاع‎رسانی دستگاه‎های دولتی ، خدمات دولت در این استان بخوبی بیان نمی شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سید موسی خادمی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حوزه اطلاع رسانی دستگاههای دولتی بعنوان کسانی که خوراک اطلاعاتی را برای مردم و رسانه ها تهیه می کنند باید بیش از پیش فعال باشد.
وی با بیان اینکه باید با برگزاری کلاسهای آموزشی این نقیصه در اطلاع رسانی دستگاههای دولتی برطرف شود ، افزود: در حوزه اطلاع‌رسانی استان با سه گروه مواجه هستیم.
به گفته وی گروه اول مسئولان اطلاع‌رسانی دستگاه‌های هستند که نتیجه اقدامات دولت در استان را به‌خوبی منعکس نمی‌کنند تا مردم در جریان فعالیت‌ها قرار بگیرند.
استاندار لرستان تصریح کرد: گروه دوم منتقدان منصفی هستند که پیگیر مشکلات و مطالبات استان هستند که باید این گروه را حمایت کرد زیرا دلسوز منافع استان هستند گرچه باید توان و امکانات استان را نیز باید در نظر بگیرند.
وی با بیان اینکه گروه سوم نیز هستند که درد پست و مقام دارند و به فکر توسعه استان نیستند اظهار داشت: این افراد در اطلاع رسانی پیگیر مطالبات شخصی هستند.
خادمی هدف اصلی مدیران را تولید رضایتمندی در بین مردم عنوان کرد و افزود: هر دستگاهی لازم است پاسخ‌گوی عملکرد خود باشد.
استاندار لرستان کارکردشورای اطلاع رسانی را تولید اخبار موثق و در نهایت ایجاد حس امید در جامعه عنوان کرد و گفت:برای این شورا باید سخنگویی انتخاب شود تا بطور منظم جوابگوی سوالات مردم و رسانه ها باشد.
به گفته وی باید با برگزاری منظم جلسات شورای اطلاع رسانی ، خدمات دولت با بررسی دقیق و کارشناسی در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم در جریان امور قرار گرفته و باعث تزریق حس امید در جامعه شود.
خادمی همچنین با بیان اینکه عمده فعالیت رسانه ها در استان مثبت بوده است تاکید کرد: در زمینه اطلاع رسانی مدیران دستگاههای دولتی باید تقویت شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید