b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_98_05845e37-7f0a-4365-9da5-c5843cb570c0_copy.jpg

استاندار لرستان در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفته دفاع مقدس تبلور اراده پولادین و استقامت اسطوره ای دلیر مردان و شیر زنانی است که در راه پاسداری از آرمانهای بلند امام راحل (ره) و پایداری نهال نو نشانده انقلاب اسلامی ایران از جان و از هستی خویش گذشتند.
این هفته یاد آور هشت سال جانفشانی ایثار و رشادت های ملت بزرگ ایران است که با حماسه های جاودان و مثال زدنی در تاریخ ایران زمین دلاورانه پرچم انقلاب اسلامی را در عصر جدید ودر فضای دوقطبی استعماری در دنیا برافراشته و از آن دفاع کردند.
در این دوران پر افتخار و پرحماسه ، دفاع و پایمردی ، شهادت‌طلبی ،جانبازی و فداکاری جوانان رشید و شیرمردان لرستانی در قالب لشکر ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و لشکر همیشه قهرمان ۸۴ ارتش خرم آباد ، نیروهای بسیجی و عشایر فصل ویژه ای از دفتر دفاع مقدس محسوب می شود که هم پا و همراه دیگر رزمندگان ایران اسلامی قله‌های شرف و افتخار را در نوردیدند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والا مقامی که در طول هشت سال دفاع مقدس هستی خویش را فدای کیان میهن اسلامی نمودند، این هفته پر از عظمت را به محضر مقام معظم رهبری ، عموم ملت شریف ایران و مردم رشید و شجاع لرستان و همه ایثارگران، جانبازان ، آزادگان و خانواده های معظم شهداء تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان پیروزی نهایی انقلاب اسلامی را در همه عرصه های داخلی و جهانی مسئلت می نمایم.

سید موسی خادمی
استاندار لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید