b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_98_144c3625-01c6-43f7-bd9e-e7c3d62b6603_-_copy_copy.jpg

استاندار لرستان گفت: شهيدان باهنر و رجايي اسوه دولتمردي در نظام هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان به نقل از ایرنا سيد موسي خادمي روز چهارشنبه بمناسبت هفته دولت در ديدار مسئولان استان در دفتر امام جمعه خرم آباد با بيان اينکه هفته دولت که به پاسداشت خدمات اين ۲ شهید نامگذاری شده فرصتی براي بيان عملکرد دولت است اظهار داشت: اکنون عمده مسئوليت کشور بر دوش دولت است و دولت متولي و مسئول اجراي بخش عمران كشور مي باشد.

وی با اشاره به اینکه  ۵۰۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹۶۵میلیارد تومان در هفته دولت در استان افتتاح و یا کلنگ زني مي شود افزود از اين تعداد ۴۴۵ طرح با اعتبار ۳۸۳ میلیارد تومان عمرانی مي باشد که  ۴۲۹ مورد افتتاح و ۱۶ مورد کلنگ زنی است.

استاندار لرستان بیان کرد: تکمیل طرح های نيمه تمام در دستور کار است و در هفته دولت طرح هاي خوبي در استان افتتاح و كلنگ زني مي شود و جنس طرح ها به گونه اي است كه مهاجرت معكوس را به همراه دارد.

خادمی گفت: طرح مهم دارو با سرمایه گذاری ۶میلیون یورو با همکاري يک شرکت آلمان در بروجرد آغاز شد.

وی ادامه داد: در سیلاب و سفر مسئولان به لرستان بسیاري از طرح ها افتتاح شد همچنين در سفر وزير نيرو يکهزار ميليارد طرح افتتاح و يا کلنگ زني شد.

استاندار لرستان بیان کرد: ۱۱۵طرح کلیدی در لرستان معرفی شد و به ايستگاه هاي پمپاژ توجه ويژه اي شده است.

خادمی گفت: اعتبارات ویژه ای به اين طرح ها اختصاص يافت و بنا شد در ارديبهشت به بهره برداري برسد که در سيلاب تخريب شدند.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه سیل کارهای مثبتي انجام شد و زمين لازم به سيل زدگان تحويل داده شده و ساخت منازل شروع شده است.

استاندار لرستان اضافه کرد: ۶۰۰میلیارد تومان در حوزه مسکن ۱۲۵میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیلزدگان پرداخت شده است.

خادمی بیان کرد: اعتبارات بخش کشاورزی در حال پرداخت است و در حوزه زيرساخت ها ۹۰۰میلیارد تومان اعتبار با تخصیص ۷۰درصد به لرستان اختصاص یافته است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید