معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از تشکیل کمیته ویژه توزیع اقلام ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، گودرز امیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه عده‎ای در سطح بازار سعی در اخلال چرخه نظام اقتصادی دارند، افزود: در همین راستا دستگاه‎های نظارتی باید ضمن رصد نتیجه برخوردهای صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند.
 
وی ادامه داد: همچنین در بحث توزیع اقلام با نرخ دولتی، دستگاه‎های توزیع کننده موظف هستند تاریخ و ساعت آن‎ها را به ارگان‎های نظارتی ارسال کنند.
 
امیری با بیان اینکه با توجه به روال عادی قیمت گوشت مرغ دستگاه‎های متولی نسبت به خرید تضمینی آن اقدامات لازم را به‎عمل آورند، اضافه کرد: حسب اعلام نیاز جهاد کشاورزی استان در بحث حمل نهاده‎های دامی، سازمان همیاری شهرداری نیز همکاری لازم را در خصوص حمل نهاده‎ها معمول دارد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به تشکیل کمیته‎ای با محوریت اداره کل هماهنگی امور اقتصادی و موضوع تدوین روشی جهت توزیع اقلام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این کمیته در اسرع وقت تشکیل و نتیجه به ستاد تنظیم بازار ارائه شود.
 
وی بیان کرد: همچنین با توجه به عدم ارائه فاکتور توسط بعضی از کشتارگاه‎ها، در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت پذیرد.
 
امیری با اشاره به اینکه برای توزیع عادلانه و نظارت بر مراکز عرضه اقلام دولتی، دستگاه‎های متولی صادر کننده حواله رونوشت را به دستگاه‎های نظارتی جهت کنترل و ارزیابی ارسال کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام آمادگی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در خصوص اختصاص سهمیه برنج وارداتی، اداره کل هماهنگی امور اقتصادی مکاتبات لازم را با دستگاه‎‌هایی که نیاز دارند انجام دهد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مصوبات صورت‎جلسه خرید گندم، جو و دانه‎های روغنی به جد پیگیری و در صورت عدم اجرای خلاف آن موارد در ستاد تنظیم بازار مطرح تا تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: همچنین ظرف هفته آینده قرار است جلسه‎ای با حضور فرمانداران و اعضای ستاد تنظیم بازار و با دعوت از نماینده شرکت قند استان در راستای کشت بهاره صیفی‎جات برگزار شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید