b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_21323123112356456564564.jpgادامه پیگیری های دکتر خادمی در تهران

جلسه با دکتر نوبخت و وزیر نیرو

در ادامه پیگیری های دکتر خادمی استاندار لرستان برای حل مشکلات روستاهای منطقه رودبار که بر اثر افزایش تراز آب سد سیمره غرقاب شده اند، عصر امروز دوشنبه جلسه ای با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و دکتر اردکانیان وزیر نیرو در محل سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این جلسه که دیگر مسئولین ذیربط وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشتند،در خصوص تامین اعتبار برای جبران خسارت های وارد شده به اهالی روستاهای منطقه رودبار و حاشیه سد سیمره در استان لرستان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در جریان افزایش تراز آب سد سیمره علاوه بر غرقاب شدن ۱۳ روستای شهرستان کوهدشت،اغلب زمین های زراعی حاصلخیز و مرغوب این روستاها و جاده دسترسی این منطقه نیز بطور کامل زیر آب سد سیمره قرار گرفتند.

در طی این مدت با تلاش شبانه روزی دستگاههای اجرایی، راه دسترسی موقت احداث و نیازهای اولیه اهالی آسیب دیده این روستاها تامین شد ولی هنوز امکان رفع دیگر مشکلات این منطقه از جمله آب و برق فراهم نشده است‌.

جمعه گذشته ۶ اردیبهشت دکتر خادمی استاندار لرستان همراه با نماینده کوهدشت و رومشکان از روستاهای این منطقه بازدید نمود و پای درد دل اهالی آسیب دیده این روستاها نشست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید