b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_98_451096147901.jpgاستاندار لرستان، ضمن انتقاد از تعلل مدیران در جانمایی مسکن سیل‌زدگان، گفت: باید کار را سرعت بدهید؛ ساعت و زمان و دقیقه برای ما مهم است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی شامگاه دوشنبه در ستاد مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه مهمترین کار این است که بانک اطلاعاتی دقیقی تهیه کنیم تا بدانیم در چه روستایی چه کسی خانه‌اش در چه وضعیتی است، اظهار داشت: باید برای همه اینها شناسنامه صادر کنیم تا مبنایی برای همه کمک‌های لوازم خانگی و ساخت خانه و … داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حداقل در شهرستان پلدختر که اوضاع بدتر است این کار را سریع انجام دهید، تصریح کرد: گروه هدف اولیه ما کسانی هستند که خانه آنها تخریب شده است؛ تعجب می‌کنم بعضی دوستان را می‌گوئیم این کار را انجام بده می‌گوید فردا قرار است بیایند انجام دهند! تا فردا ۱۲ ساعت است، ۱۲ ساعت عادی برای ما اما برای کسی که خانه ندارد ۱۲ ماه می‌شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید سرعت بدهید و ساعت و زمان و دقیقه برای ما مهم است، خطاب به مدیران افزود: بگویید ۵ روز دیگر نقشه می‌دهم یا زمین تهیه می‌کنم قابل قبول نیست؛ تصور کنید خودمان بیرونیم و خانه نداریم، چه کار می‌کنیم؟ مردم نیازمند اقدام فوری هستند.

خادمی ادامه داد: اینکه برای انجام کارها می‌گوئیم فردا و هفته آینده بی معنی است؛ هرکسی از یک گوشه‌ای باید مسئله اسکان مردم را حل کند. اسکان موقت در پلدختر و معمولان را باید حل کنیم. الان به نظر می‌رسد ما کار را رها کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه الان باید زمین‌ها را سریعاً مشخص و قطعه بندی کنید و به بنیاد مسکن ابلاغ شود، یادآور شد: در جلسه امروز می‌خواهم که برنامه زمانبندی مشخص کنیم تا اسکان موقت تعیین و تا دو سه روز دیگر کلنگ ساخت خانه‌ها را بزنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید