b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_21323123112356456564564.jpg اظهار رضایت از عملکرد استاندار لرستان در سیلاب اخیر

جلسه ستاد بحران استان لرستان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی و به ریاست استاندار لرستان، سیدموسی خادمی تشکیل شد.

در این جلسه که در روز جمعه، نهم فروردین ماه ۹۸ در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد سه نماینده شامل: محمد بیرانوندی ( خرم آباد و چگنی)، محمدرضا ملکشاهی راد ( خرم آباد و چگنی) و علی رستمیان ( سلسله و دلفان) نیز همراه مدیران استان و خبرنگاران حضور داشتند.

بارشهای بی سابقه اخیر و سیلابهای درون استانی، یاعث شده است که جلسات ستاد بحران استان لرستان به صورت مستمر تشکیل شده و استاندار لرستان نیز شخصاً در محلهای سیلابی، حضور یابد و دستورات لازم را صادر کند.

در این جلسه، هر سه نماینده _ رستمیان، بیرانوندی و ملکشاهی راد _ عملکرد استاندار لرستان و معاونان وی را در رابطه با مدیریت بحران بارش و سیلابهای اخیر، از نوع مدیریت موفق و منسجم، توصیف نمودند.

هر سه نماینده در حضور وزیر بهداشت، عملکرد استاندار لرستان و معاونان وی را در زمینه مدیریت اخیر، از نوع منسجم، هماهنگ و موفق، ارزیابی نمودند و گفتند که مدیریت موفق باعث شده است که لرستان، اگرچه بیشترین بارش را داشته ولی نسبت به استانهایی همچون فارس، کمترین تلفات انسانی را داشته است.

مطالبه سفر رئیس جمهور به لرستان نیز نقطه مشترک گفته های هر سه نماینده بود که خواهانش شدند.

همچنین، نمایندگان، خواستار این شدند که بودجه‌های کافی مورد نیاز به لرستان اختصاص یابد تا خسارات جبران شوند.

علی رستمیان استدلال آورد که قرار نیست اگر عملکرد مدیریت ارشد اجرایی استان در زمینه بارش و سیلابهای اخیر، موفق، عمل کرده است بودجه کمتری از تهران به لرستان اختصاص یابد!

وی تلنگر زد صرف توصیف غیور بودن برای لرها ( لرستان) کافی نیست بلکه بودجه بیشتری باید به لرستان اختصاص یابد.

بیرانوندی نیز از وزیر بهداشت خواست به تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی استان و مرکز استان، توجه بیشتر و جدی تری نماید و محمدرضا ملکشاهی راد نیز از این نکته انتقاد کرد که چرا به رغم این همه بارش و روان آبهای سطحی در استان لرستان، میزان تخصیص آب برای استان لرستان از طرف وزارت نیرو اندک است و تغییری نکرده است؟!

در این جلسه، یکی از موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت عملکرد خوب استانی در زمینه اطلاع رسانی مناسب پیشگیرانه به شهروندان بود که همین اطلاع رسانی به موقع، تأثیر مهمی در زمینه کاهش خسارات داشته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید