b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_10101.jpgاستاندار لرستان از مردم خواست که حاشیه رودخانه‌ها را ترک و به مکان‌های امن بروند.


به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سیدموسی خادمی در حاشیه ارتباط مستقیم ویدئو کنفرانس با دکتر روحانی رئیس جمهور به خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش‌ها و وقوع سیل اخیر شهرهایی مانند پلدختر، خرم‌آباد و چگنی دچار مشکلاتی شدند که در این رابطه تمهیداتی اندیشیده شد و خسارات به حداقل ممکن رسیدند.

وی با بیان اینکه تا به حال مسئله خاصی نداشته‌ایم، افزود: هم‌اکنون مقداری مشکل در شهر دورود وجود دارد چراکه آبدهی رودخانه آن بالا رفته و احتمال وارد آمدن خسارت وجود دارد.

دکتر خادمی از تمامی شهروندان دورودی خواست تا منازلشان در حاشیه رودخانه را ترک و به مکان‌های امن بروند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تمامی نیروهای امدادرسان در حال تلاش برای به حداقل رساندن خسارت‌های احتمالی سیل هستند، گفت: با توجه به جریان بالای آب، احتمال ورود آن به منازل و اماکن وجود دارد.

وی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم که با نیروهای امدادرسان همکاری کرده و محل‌های خطرخیز را ترک کنند.

دکتر خادمی به وارد آمدن خسارت به زیربناهای استان اشاره کرد و افزود: بخش کشاورزی و زیرساخت‌های آب، برق، گاز و راه دچار آسیب‌هایی شده‌اند و البته آمار دقیق آنها هنوز جمع‌آوری و محاسبه نشده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: اطلاعات لازم توسط دستگاه‌های مرتبط احصا و پس از جمع‌بندی در ستاد بحران استان تلفیق شده و به مرکز ارسال خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در تماس تصویری با دکتر روحانی ایشان گفتند که دولت تلاش خواهد کرد بخش عمده‌ای از این خسارات را جبران کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید