b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_10101.jpgاستاندار لرستان گفت: در واگذاری طرح‎ها تنگ‎نظری و رقابت‎های داخلی کنار گذاشته شود.

به گزارش روابط عمومي استانداري لرستان، دكتر سید موسی خادمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه طراحی سامانه رصد پروژه‎های کلیدی استان اقدام موثری است که می‎توان با آن به صورت ماهیانه پروژه‎ها را رصد کرد، افزود: همچنین میزان اعتبار و پیشرفت فیزیکی این طرح‎ها قابل بررسی است.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات پروژه‎ها باید به صورت مستمر در این سامانه وارد شوند، اظهار کرد: این کار می‎بایست در اسرع وقت پیگیری شود.

خادمی اقدام سازمان جهاد کشاورزی در خصوص ایستگاه‎های پمپاژ آب را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: همچنین برای موزه آب پیگیری‎های زیادی به عمل آمده است که این موارد جزو پروژه‎های کلیدی استان هستند؛ باید هر چه سریع‎تر اطلاعات در سامانه تکمیل‌‎تر و دسترسی به وضعیت آنها راحت‎تر شود.

استاندار لرستان بیان کرد: دستگاه‎ها آخرین وضعیت پروژه‎ها را در سامانه وارد کنند تا طی هفته آینده که جلسه دیگری تشکیل می‎شود اطلاعات دقیق‎تری در دست داشته باشیم.

وی به هدف‎گذاری انجام شده توسط دولت اشاره کرد و گفت: قرار است هر چقدر که پروژه داریم معادل ۳۰ درصد آنها طرح‎های عمرانی واگذار شوند که در این رابطه ۷۶ میلیارد شناسایی شده است.

خادمی با بیان اینکه شرایط واگذاری راحت‎تر شده و دستگاه‎ها نباید مانع این کار شوند، ادامه داد: در این خصوص رویکرد ارگان‎ها باید تغییر کند و تنگ‎نظری و رقابت‎های داخلی کنار گذاشته شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در مناطق محروم این آمار به ۸۰ درصد نیز رسیده و می‎توانیم به سرمایه‎گذار تخفیف بدهیم.

وی اظهار کرد: دستگاه‎ها اعلام کنند امسال چه اقداماتی انجام داده‎اند و برنامه آنها برای ماه‎های آینده چیست تا چنانچه مشکلی وجود دارد در جهت رفع آن اقدام کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید