b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_image_2019_1_31-10_39_2_162_uv9.jpgاستاندار لرستان گفت: در جریان بارش‌های‎ روزهای اخیر و وقوع سیلاب در برخی شهرستان‎های لرستان، خرم‎آباد بیشترین خسارات را متحمل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان ، سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به بازدید شب گذشته از مناطق آسیب‎دیده خرم‎آباد اظهار کرد: مردم مشکلاتی داشتند که به تدریج باید حل شوند.

وی عنوان کرد: در وهله اول شهرداری خرم‎آباد باید نسبت به پاکسازی و پاکیزه‌نمودن شهر اقدام کرده و با برآورد خسارات وارد شده نسبت به جبران آن‎ها اقدام شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: هم اکنون در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب هستیم و نمی‎توان عدد دقیقی را اعلام کرد.

خادمی با اشاره به اینکه بیشترین خسارات سیلاب اخیر به خرم‎آباد وارد شده است، افزود: در سیلاب‌های پیشین شهرستان‎های الیگودرز و پل‌دختر متحمل بیشترین خسارت‎ها شده بودند.

وی از بروز خسارت به برخی از زیرساخت‌های  شهری خرم‎آباد خبر و ادامه داد: ممکن است کارگاه‌های دو پل خرم‌رود در زمان وقوع سیلاب موانعی را ایجاد کرده باشند، اما عامل اصلی نبوده‎اند.

استاندار لرستان در خصوص تعیین تکلیف دو پل موقت خرم‌آباد گفت: سعی می‌کنیم این پل‌ها را تا زمان بهره‌برداری از پل‌های خرم‌رود حفظ کنیم.

خادمی تاکید کرد: چنانچه ببینیم این دو پل که مشکلی برای مردم ایجاد می‌کنند، شاید پس از بهره‌برداری از پل‍های خرم‎رود آن‌ها را تخریب کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید