رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: برای ساماندهی رودخانه‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب تدابیری را بیندیشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان ، محمود واعظی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه علیرغم کمبود امکانات در استان اعضای ستاد بحران لرستان توانستند در خدمت مردم باشند، اظهار کرد: از طرف رئیس جمهور و دولت از شما تشکر می‌کنم چراکه این سیل طی ۱۰۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده و اینکه یک نفر تلفات نداشتید جای تقدیر دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان کرد: بالاخره خسارات جبران می‌شود اما خدا را شاکریم که تلفات جانی نداشتید و همبستگی مردم لرستان قابل تقدیر است.

وی بر استمرار امدادرسانی به مردم سیل زده تأکید کرد و با بیان اینکه تا زمانی که مردم به زندگی عادی خود برنگشته‌اند پای کار باشید و کار را به اتمام برسانید، بیان کرد: محدودیت‌های اعتباری داریم اما تا جایی که بتوانیم برای رفع این مشکل کمک خواهیم کرد.

واعظی گفت: به جای اینکه فرمانداران هر کدام رقمی را اعلام کنند دستگاه‌های اجرایی استان آنچه را در توان دارند برای رفع مشکلات مردم اختصاص می‌دهند.

رئیس دفتر رئیس جمهور عنوان کرد: همه دست به دست هم خواهیم داد تا مشکلات مردم استان حل شود و پیگیری می‌کنیم تا رقمی ویژه را به استان پرداخت کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: برای ساماندهی رودخانه‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب تدابیری را بیندیشند.

وی گفت: با اقدامات آبخیزداری باید بتوانیم این آب‌ها را مهار کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید