b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_image_2019_1_26-14_20_25_473_4ff.jpgمعاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: دستاوردهای انقلاب بازخوانی شود تا مسیری که برای آن هزاران شهید، جانباز و آزاده تقدیم شده مورد سنجش قرار گیرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان  حبیب اله خجسته پور روز شنبه درآیین معارفه فرماندار جدید بروجرد در محل فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با عطر و بوی فاطمی عجین شده است، این نظام با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا (س) به پیروزی رسید.

وی افزود: نظام در طول چهار دهه انقلاب با افتخار مسیر خود را پشت سر گذاشته و در این راه خدمات شایانی به مردم درحوزه های مختلف به ویژه آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی و راهسازی ارائه شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان با تاکید براینکه انقلاب اسلامی خدمات شایانی به محرومان ارائه داده است، اضافه کرد: این انقلاب بر پایه ارزش های دینی شکل گرفته و حاکم شدن این ارزش ها باعث پیروزی و پیشرفت های همه جانبه در طول این چهل سال شده است.

خجسته پور ادامه داد: درمیان ۲ بلوک شرق و غرب، انقلاب کردیم تا نظام مردم سالار در کشور حاکم شود و آن شعار معروف انقلابیون در سال ۵۷ محقق شود.

وی اضافه کرد: انقلاب کردیم که حرف و عملمان یکی باشد براین اساس مدیران باید فاصله شان را با مردم یکی کنند و به وعده هایشان پایبند باشند.

معاون استاندار لرستان گفت: امروز باید مکارم اخلاقی را رعایت کنیم و در عمل و رفتار صداقت داشته باشیم.

خجسته پور افزود: اگرکوچکترین لغزشی در افکارمان داشته باشیم به خون شهدا خیانت کرده ایم.

وی اظهار کرد: باید دست به دست هم دهیم تا با تثبیت مدیریتی در فرمانداری بروجرد روند رو به رشد و همه جانبه را در این شهرستان را ادامه دهیم.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: فرماندار جدید بروجرد سوابق خوبی درحوزه مدیریت فرمانداری دارد و فرماندار یکی از شهرهای خوب و استراتژیک کشور بوده است.

خجسته پوراضافه کرد: باید با همدلی و همکاری همه مردم، امام جمعه شهرستان، مسئولان و فعالان حوزه سیاسی، اجتماعی و رسانه ها مدیریت خوبی را در این شهر داشته باشیم.

وی ادامه داد: بروجرد شهرخبرنگارشهید محمود صارمی است که روز خبرنگار را به نام این شهید در کشور نامگذاری شد.

معاون استاندار لرستان یادآور شد: باید در مسیر بزرگان بروجرد حرکت کنیم، این شهرستان روزگاری قطب صنعت استان و کشور بوده ولی اکنون چرخ بسیاری از صنایع بروجرد به کندی می چرخد.

خجسته پورافزود: کارگران شهرداری با مشکلات حقوق معوقه دست و پنجه نرم می کنند که باید با مدیریت قوی این مشکلات حل و فصل شود.

وی گفت: سال آینده انتخابات در کشور برگزار می شود که آرامش سیاسی از الزامات ضروریات این واقع مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان تاکید کرد: باید با قراری آرامش سیاسی انتخاباتی سالم را برگزار کنیم.

در این آیین از زحمات رضا آریایی سرپرست سابق فرمانداری بروجرد تقدیر و عبدالرحیم رحیمی به عنوان معاون استاندار لرستان و فرماندار جدید این شهرستان منصوب شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید