معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: رعایت استانداردهای لازم باعث افزایش کیفیت خدمات می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر احمد مرادپور در کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای انجام داده اما دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل بیشتر و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای زمینه خدمات تأثیرگذار و بیشتر را فراهم کنند.

وی از عدم هماهنگی برخی دستگاه‌های اجرایی انتقاد و اظهار کرد: موارد قانونی در بسیاری از زمینه‌ها به‌اندازه کافی وجود دارد اما عدم توجه باعث ناهماهنگی شده است.

مرادپور به صدور پروانه‌های بهره‌برداری در استان اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا به دلیل رفع مشکلات اشتغال‌زایی صدور پروانه تسهیل می‌شود و از طرفی تسهیلات خوبی نیز به سرمایه‌گذار پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: بهره‌برداران در مقابل دریافت مجوز و خدمات باید کالا و اجناس مورد تأیید و استاندارد و باکیفیت به بازار تحویل دهند.

مرادپور بر ضرورت کنترل و نظارت در بازار تأکید کرد و گفت: تولیدکنندگان موظف به اخذ پروانه‌های مربوطه هستند چراکه ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تولید محصولات غیرمجاز باعث کاهش کیفیت خدمات شده است.

وی افزود: رعایت قانون مانع از تولید محصولات غیرمجاز می‌شود و تولیدات آزمایشی نباید در بازار توزیع شوند و در صورت تأیید استاندارد باید محصولات به تولید انبوه برسند.

این مسئول تأکید کرد: هر تولید غیراستاندارد باید بلافاصله پروانه آن واحد ابطال شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید