b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_88.jpgاستاندار لرستان بر لزوم رفع مشکلات منطقه ماسور تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، 
دکتر سید موسی خادمی در آیین کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره منطقه ماسور که با حضور دکتر بیرانوندي نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، اظهار کرد: اين منطقه به لحاظ کمي از جمعيت بالاي ۴۰ هزار نفر برخوردار بوده و از نظر کيفي نيز داراي مردمان بزرگ است که در دفاع مقدس نقش خوبي ايفا كردند؛ همچنين از جوانان خوبي در حوزه علم و ورزش بهره‌مند است.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش و پیگیری‌های دکتر بیرانوند نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامي با بيان اينکه اميدواريم بتوانيم با کمک مردم بخشي از مشکلات اين محله را حل کنيم، افزود: در اين مدت کارهاي خوبي انجام شده كه مي‌توان به كلنگ‌زني مخزن آب و اجراي شبكه فاضلاب آن اشاره كرد.
 استاندار لرستان بیان کرد: زیرگذر جنوب شهر دارای وضعیت مطلوبی نبود اما اکنون کار آن تقریباً به اتمام رسیده همچنین وضعيت زمين ارتش در سراب ياس قطعي شده و بازسازي پل آن منطقه که دچار مشکل شده بود بزودي شروع خواهد شد.
وی افزود: مشکل آب‌های سطحی جنوب شهر و بررسی طرح مسیر دسترسی ماسور از دیگر مواردی است که در اين منطقه بايد بررسي و اجرا شود.
 دکتر خادمی با تاکید بر لزوم رفع مسائل و مشکلات منطقه گفت: معاونت عمرانی استانداری و شهردار به همراه دستگاه اجرایی برای رفع مشکلات منطقه جلسه‌ای برگزار کنند و مواردي که در توان است اجرايي شوند.
استاندار لرستان با بیان اینکه امروز سالن ورزشی به عنوان هدیه‌ای از طرف دولت تدبیر و امید و مردم این منطقه امروز کلنگ‌زني مي‌شود، تأکيد کرد: بايد تلاش کرد در بازده زماني مشخص که در قرارداد با پيمانکار منعقد شده کار اجرا شود تا به نتيجه لازم برسد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به منابع مالی نامطلوب دولت در شرایط مدیریت کنونی نسبت به قبل آن‌گونه که شایسته مردم است و ما دوست داریم نمي‌توان خدمت کرد که براي همين از مردم عزيز عذر خواهي مي‌کنيم اما هرچه در توان است اجرايي خواهيم کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید