b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_77.jpgاستاندار لرستان گفت: مردم اعتماد کنند راحت‌تر و بهتر می‌توان کار کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، 
دکتر سیدموسی خادمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در بخش کوهنانی کوهدشت برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد نماينده مردم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه به طور طبيعي نمي‌توان تمامي مشکلاتي که از قبل وجود داشته را حل كرد، افزود: با توجه به فاصله‌اي كه تا وضعيت مطلوب وجود دارد اين مهم دور از انتظار بوده و توانايي رفع همه آنها نيست.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مشکلات این منطقه کارشناسی شده که امروز بررسی می‌شوند، اضافه کرد: در این رابطه طي جلسه امروز به جمع‌بندي رسيده و آنها را حل خواهيم کرد.
دکتر خادمی با بیان اینکه ما نماینده نظام، دولت‌ها و مدیران در آینده هستیم، گفت: علاوه بر وظیفه خود که بايد پايبند بر عهد باشيم، مسئول حفظ آبروي آيندگان نيز هستيم.
استاندار لرستان ادامه داد: اگر وعده داده شد و آن را اجرا نکنیم یا درست اجرا نشود و همچنین بدعهدی کنیم اعتماد مردم را به افراد بعد خودمان از بین خواهیم برد.
وی خاطرنشان کرد: مصوباتی در جلسات ابلاغ می‌شوند که امکان اجرایی شدن داشته باشند و مدیران باید قول‌هایي بدهند که امکان عملياتي شدن آنها فراهم شود.
دکتر خادمی بیان کرد: همچنین مصوبات به اطلاع عموم مردم برسد تا خود آنان ناظر اجرایی شدنشان باشند چراکه اگر مردم اعتماد کنند راحت‌تر و بهتر می‌توان کار کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید