طرح مطالبات مردم استان با معاون اول رئیس جمهور

استاندار لرستان: برخی از مطالبات مهم مردم استان در دفتر معاون اول رئیس جمهور مطرح و پیگیری شد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان جلسه بررسی و پیگیری مطالبات استان در دفتر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و با حضور دکتر خادمی استاندار لرستان، دکتر شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، مجمع نمایندگان استان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد .

استاندار لرستان در مصاحبه با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری به تشریح جلسه امروز پرداخت و گفت: طرح مطالبات مردم استان از موضوعات بسیار مهمی بود با که با معاون اول رئیس جمهور مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

دکتر خادمی اظهار داشت: معاون اول رئیس جمهور لرستان را از استان های مستعد در زمینه منابع آب، زمین های حاصلخیز، جاذبه های طبیعی و گردشگری برای پیشرفت عنوان کرد که برخوردار از  نیروی انسانی تحصیلکرده و با کیفیت است .

وی تصریح کرد: مشکل آب و محدودیت های استان مانند تخصیص آب سد معشوره از موارد مطرح شده بود که دکتر جهانگیری با تأکید بر رفع آنها، خواستار طرح مباحث مرتبط با سدها و منابع آب لرستان در جلسات شورای عالی آب برای رفع مشکلات حوزه آب شد .

استاندار لرستان با اشاره به ارائه گزارشی از خسارات ناشی از سیل به زیرساخت ها و حوزه های مختلف استان و اقدامات انجام شده در این خصوص، افزود: معاون اول رئیس جمهور بر لزوم اختصاص منابع مالی برای جبران خسارات و آسیب های باقیمانده تأکید کرد .

دکتر خادمی خاطرنشان کرد: طرح مطالبات مردمی در بخش آب شرب و راه روستایی موجب شد تا دکتر جهانگیری دستور سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم خود را به استان برای رفع مشکلات و تخصیص اعتبار در این حوزه را صادر نماید .


وی عنوان کرد: مشارکت بخش خصوصی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از نکاتی بود که دکتر جهانگیری خواستار نام فراهم سازی زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در لرستان شد .

استاندار لرستان گفت: موضوعاتی از قبیل افزایش تخصیص آب سد ها، حفاظت از جنگل های زاگرس، مشکلات اجتماعی مانند بیمه زنان بد سرپرست، راه آهن استان و مسائلی از این دست در جلسه امروز مطرح شد که با حضور نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان استان پیشنهاداتی برای رفع معضلات استان ارائه گردید .

دکتر خادمی اظهار داشت: طرح مطالبات مردم لرستان با معاون اول رئیس جمهور از اقدامات مهمی بود که تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، نقش اثرگذاری در رفع مشکلات و توسعه استان خواهد داشت .

b_300_0_16777215_00_images_photo_2021-01-21_11-11-37.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید