IMG-20220801-WA0032.jpg

 

در ادامه پیگیری های استاندار لرستان در تهران، جلسه ای به منظور بررسی وضعیت پروژه های در دست احداث استان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار در جلسه ای که به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد خواستار تأمین اعتبار پروژه‌های راهبردی در دست احداث استان شد .

 

 

استاندار لرستان در این رابطه گفت: جلسه امروز طبق برنامه ریزی و با هماهنگی های صورت گرفته در نهاد ریاست جمهوری، با هدف پیگیری برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه‌های در دست احداث استان برگزار شد .

 

دکتر زیویار با اشاره به اهمیت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان، اظهار داشت: با توجه به وقفه در فرآیند ساخت و تکمیل چند پروژه راهبردی استان مانند سد معشوره، سد تاج امیر و راه آهن لرستان گزارشی از آخرین وضعیت و اهمیت بهره برداری از این پروژه ها و همچنین تاثیر آنها در وضعیت استان به معاون اجرایی رئیس جمهور ارائه گردید .

 

وی ادامه داد: در این گزارش پروژه هایی به معاون اجرایی رئیس‌جمهور معرفی گردید که ضمن رعایت اولویت بندی، با تکمیل هر کدام از آنها چند شهرستان و یا حتی تمام استان از آن منتفع خواهند شد .

 

نماینده عالی دولت در استان لرستان یادآور شد: پس از بررسی هر کدام از طرح های معرفی شده به تفکیک مقرر شد اعتبار مورد نیاز این پروژه ها با هدف تسریع در احداث آنها تامین و در اختیار استان قرار گیرد .

 

دکتر زیویار افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر رفع محرومیت از چهره استان و همچنین خدمات رسانی به مردم، از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای پیگیری تامین اعتبار پروژه های راکد مانده استان و همچنین جلب مشارکت بخش خصوصی در این راستا استفاده خواهد شد .

 

گفتنی است نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، وزاتخانه های نیرو، راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و سایر دستگاههای اجرایی در این جلسه حضور داشتند .

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان