IMG-20220703-WA0020.jpg

 

دکتر زیویار در ادامه پیگیری های خود در تهران، در راستای تامین اعتبار تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای کوهدشت و نورآباد با مدیر عامل بانک توسعه تعاون دیدار و گفتگو کرد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، شامگاه امشب در جلسه ای با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان، مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، موضوع تامین اعتبار جهت تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای کوهدشت و نورآباد مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

 

استاندار لرستان در این جلسه با تاکید بر اهمیت تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام استان گفت: مشارکت بخش خصوصی و بانک ها نقش مهمی در تکمیل پروژه های استان خواهد داشت که جلسه امشب در همین راستا برگزار شد .

 

 دکتر زیویار ادامه داد: تصفیه خانه های آب و فاضلاب از اساسی ترین زیرساخت‌های شهری به شمار می روند که در دیدار امشب با مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور موضوع تکمیل تصفیه خانه های شهرهای کوهدشت و نورآباد در دستور کار پیگیری قرار گرفت.

 

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به اهمیت مشارکت بانک ها در تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی، در صورت حمایت مالی بانک توسعه تعاون شاهد آغاز عملیات تکمیل و بهره برداری از پروژه های مذکور در این شهرستانها خواهیم بود .

 

استاندار لرستان افزود: جبران عقب ماندگی ها در بحث زیر ساخت های استان ارتباط مستقیمی با استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی و بانکها دارد و در همین رابطه به دنبال برنامه‌ریزی برای بالابردن سطح همکاری ها و بهره گیری از همه منابع موجود هستیم . 

 

دکتر زیویار با اشاره به مفید بودن جلسه امشب با مدیر عامل بانک توسعه تعاون، خاطرنشان کرد: با توجه به گفتگوهای صورت گرفته و گزارشات ارائه شده، مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور در خصوص تامین اعتبار جهت تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب شهرستانهای کوهدشت و نورآباد قول مساعد داد .

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان