IMG-20220228-WA0044.jpg

دکتر زیویار در دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خواستار جذب حداکثری اعتبارات مدیریت بحران استان شد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان دکتر زیویار در جلسه ای با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور موضوعات و مسائل مرتبط با استان را با هدف جذب اعتبارات پیگیری کرد .

 

استاندار لرستان در خصوص این دیدار گفت: در نشستی که با دکتر نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد گزارشی از وضعیت استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و حادثه خیز بودن نقاط مختلف استان و لزوم رسیدگی به آنها ارائه گردید .

 

دکتر زیویار اظهار داشت: با توجه به اهمیت انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع بحران در لرستان بسیار مهم است موضوع تامین تجهیزات و امکانات در این راستا به خوبی لحاظ گردد .

 

وی در ادامه با اشاره به محدودیت منابع موجود در استان، افزود: در این دیدار اهمیت اجرای اقدامات پیشگیرانه با همکاری و کمک سازمان مدیریت بحران کشور مورد تأکید قرار گرفت .

 

استاندار لرستان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد خسارت به زیرساخت ها و ظرفیت های استان در بحران ها مانند آنچه که در سیل سال ۹۸ به وقوع پیوست، ضرورت دارد با تامین امکانات مورد نیاز آمادگی خود را در برابر وقوع بحران های احتمالی در آینده حفظ کنیم که این نکته مستلزم تامین حداکثری اعتبارات برای استان است .

 

دکتر زیویار افزود: در این جلسه با توجه به توضیحاتی که ارائه شد دکتر نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در رابطه با کمک به استان لرستان در زمینه‌های مختلف و تامین اعتبارات مورد نیاز قول مساعد داد .

 

 ?? اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان?