b_300_0_16777215_00_images_IMG-20220813-WA0048.jpg

 

دکتر زیویار در جلسه مبارزه با سرقت، عفاف و حجاب، مهمات و سلاح غیرمجاز خواستار انجام برنامه‌های فرهنگی با هماهنگی دستگاههای اجرایی و نیروی انتظامی استان شد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان جلسه مبارزه با سرقت، عفاف و حجاب، مهمات و سلاح غیر مجاز به ریاست دکتر زیویار، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان انتظامی برگزار شد.

 

استاندار لرستان در رابطه با این جلسه گفت: همه دستگاه های عضو به تناسب وظایف تعریف شده اقدامات خود را پیگیری کنند و تمهیدات به گونه ای اندیشیده شود که با همکاری بین دستگاهی و به دور از موازی کاری برنامه ها اجرا شود . 

 

دکتر زیویار ادامه داد: انجام فعالیت های فرهنگی توسط دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در اشاعه حجاب و عفاف در جامعه و پیشگیری از وقوع جرم دارد از این رو بسیار مهم است همه دستگاه های اجرایی هماهنگ و هم راستا با نیروی انتظامی در این رابطه برنامه ریزی کنند .

 

وی تاکید کرد: معلمان و مدرسان، دانشگاهیان، اساتید، طلاب، روحانیون و فعالان اجتماعی ظرفیت مهمی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به شمار می روند که باید در این راستا از توان علمی آنها بهره گیری شود .

 

استاندار لرستان افزود: شناخت دقیق از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و تهدیداتی که در این رابطه وجود دارد از مهمترین نکاتی است که باید در برنامه ریزی برای جامعه لحاظ شود تا بتوان با دسیسه‌های نظام سرمایه داری غرب و آثار مخرب آن بر فرهنگ بومی مقابله کرد . 

 

دکتر زیویار در پایان جلسه با اشاره به عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و مقابله با سرقت، گفت: در بحث رسیدگی به وضعیت معتادان متجاهر و ساماندهی آنها همه دستگاه های مرتبط مکلف به همکاری هستند و لازم است اعتبار تعریف شده در این رابطه جذب و در این راستا به کار گرفته شود .

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید