b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220813_201618_489.jpg

 

با حضور تیم اقتصادی استان در تهران، وضعیت سه طرح مهم اقتصادی استان مورد پیگیری قرار گرفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان جلسه پیگیری مصوبات سفر با حضور عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در سرپرستی بانک ملت در تهران برگزار شد. 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در رابطه با این جلسه گفت: سه طرح در حوزه اقتصادی که در سفر رئیس جمهور محترم به لرستان مورد تصویب قرار گرفته بود در این جلسه بررسی شد و گزارشی از وضعیت آنها ارائه گردید. 

 

مهندس ابراهیمی اظهار داشت: طرح سیلیکون متال شهرستان بروجرد از مهمترین پروژه های اقتصادی استان است که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پس از بررسی وضعیت این پروژه مقرر گردید مستندات کامل و وثایق مورد نیاز توسط سرمایه گذار طرح برای ادامه روند کار به بانک ملت ارائه گردد .

 

وی ادامه داد: پروژه پالایشگاه پلدختر دیگر طرح اقتصادی مطرح شده در این جلسه بود که با بررسی های صورت گرفته مقرر شد مدارک مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات توسط سرمایه گذار ارائه شده تا پس از طی مراحل قانونی وارد فاز اجرایی شود . 

 

معاون استاندار لرستان افزود: طرح راکد مانده چاپ فیلم رباط زاگرس نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که در رابطه با اقساط عقب افتاده پروژه تصمیماتی با هدف کمک به پروژه اتخاذ و انتظار آن می رود پس از سالها رکود، این پروژه نیز دوباره به چرخه تولید بازگردد .

 

مهندس ابراهیمی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز تصمیمات خوبی در رابطه با کمک به سه پروژه مذکور گرفته شد و انتظار می رود بزودی شاهد بازگشت آنها به چرخه فعالیت باشیم .

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید