b_300_0_16777215_00_images_1401_2_IMG-20220812-WA0000.jpg

عصر امروز جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان لرستان به ریاست استاندار لرستان و با حضور دبیر شورای مشاورین وزراء و مسئول هماهنگی امور ایثارگران کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، جمعی از مدیران ستادی استانداری، مدیر کل بنیاد شهید و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط، برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان دکتر زیویار در این جلسه ،ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین(ع)، اظهار داشت: ترویج شهادت و ایثار عشق لازم دارد و نه دستور و حکم، همچنان‌که امام حسین(ع) و یاران با وفایشان برای هدفی والا جان خود را فد‌ا کردند و اگر این عشق نبود، شاید از دین و اسلام چیزی نمی‌ماند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نیز اگر گفتمان اثرگذاری دارد، بدون تردید ریشه آن به فرهنگ شهادت و قیام عاشورایی حضرت اباعبدالله(ع) برمی‌گردد.

وی بر ایجاد خلاقیت و نوآوری در برگزاری برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید‌کرد و گفت : می باید از ظرفیت ایثارگران در دستگاههای اجرایی و در بخش های تربیتی استفاده کرد.

دکتر زیویار بیان داشت: زنجیره انتقال ارزش‌ها زمانی تحقق پیدا می‌کند که در قالب جهاد تبیین مطرح شده و فاصله بین نسلی را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه باب شهادت در انقلاب اسلامی همواره باز است، افزود: خط حاج قاسم سلیمانی تداوم دارد و اگر مسئله‌ای در کشور پیش بیاید، قطعا الگوهایی همچون سردار دل‌ها ظهور خواهند کرد.



نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید