b_300_0_16777215_00_images_IMG-20220811-WA0016.jpg

 

استاندار لرستان در نشست با روسای دانشگاه ها و مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه های استان خواستار ارتباط عمیق و سازنده میان دانشگاه ها و سایر دستگاه‌های اجرایی شد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان نشست دکتر زیویار با روسای دانشگاه ها و مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه های استان برگزار شد.

 

استاندار لرستان در این نشست که با حضور مدیر کل سیاسی استانداری همراه بود، گفت: دانشگاه ها منشاء تحول بوده و لازم است رابطه ای عمیق میان دانشگاهیان با جامعه، سایر نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و علمی برای پیشبرد بهتر اهداف و امورات مربوطه ایجاد شود زیرا ارتباط منجر به افزایش ظرفیت ها می شود .

 

دکتر زیویار اظهار داشت: بسیار مهم است به آموزش و پرورش به عنوان نقطه آغاز مباحث علمی نگاه شده و ارتباطی علمی میان دانشگاه و آموزش و پرورش در زمینه برنامه‌ریزی، مشاوره و سایر نیازهای دانش‌آموزان و دانشجویان حاصل شود .

 

وی ادامه داد: این ارتباط نقش موثری در آینده تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین انتخاب رشته مرتبط با نیاز جامعه خواهد داشت و در نتیجه تاثیر مستقیمی بر رفع نیازهای حوزه مشاغل می گذارد .

 

استاندار لرستان تصریح کرد: با بررسی وضعیت موجود می توان دریافت ارتباط توأم با محتوا و مفهوم نیاز اساسی دانشگاهاست که با ایجاد ارتباط میان دانشگاه ها و سایر نهادها و دستگاههای اجرایی این مهم حاصل خواهد شد .

 

دکتر زیویار خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و نقایص را می توان با بهره گیری از ظرفیت پژوهش های علمی برطرف کرد و در این راستا لازم است دانشگاه به عنوان یک نقطه قوت نقش خود را به خوبی ایفا کند .

 

وی افزود: دانشگاه موقعیتی است که پذیرش مسئولیت در آن نیازمند بهره گیری از توان علمی بالاست، از این رو تمامی تصمیماتی که در این مجموعه اتخاذ می‌شود بر آینده ای که برای آن ترسیم شده اثر گذار است .

 

استاندار لرستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، یادآور شد: دانشگاه شرایط را برای بسط و گسترش تحقیقات و پژوهش های علمی فراهم ساخته در تمامی سطوح این تحقیقات مورد استفاده قرار گیرد .

 

دکتر زیویار گفت: استفاده از ظرفیت ها و امکانات سایر دستگاه های اجرایی نیز راهکاری در جهت انجام فعالیت های فرهنگی و علمی دانشگاهها به شمار می رود که لازم است دانشگاه ها در این رابطه ارتباطی همه جانبه با سایر نهادها و دستگاههای اجرایی برقرار کنند .

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید