b_300_0_16777215_00_images_1401_2_IMG-20220806-WA0000.jpg

جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبامرزه با کالا قاچاق و ارز استان به ریاست دکتر زیویار استاندار لرستان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و اعضای کمیسیون برگزار شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان دکتر زیویار ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش ، آنرا ماه حزن و اندوه شیعیان و اهل بیت(س) عنوان کرد و اظهار داشت:

در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مباحث مختلفی مطرح شد و در رابطه با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز که ظرفیت جدیدی از این ستاد است تصمیماتی اتخاذ شد به گونه ای که چابک سازی شود و از ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی مثل مجموعه های امنیتی،انتظامی،قضایی و اطلاع رسانی مثل صدا و سیما استفاده مطلوب تری به عمل آید.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در این قرارگاه نسبت به موضوع قاچاق کالا و ارز رسیدگی سریعتر و اطلاع رسانی شفاف انجام می پذیرد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی لرستان و واقع شدن آن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور گفت: به همین جهت ممکن است استان لرستان به خاطر موقعیت خاصش در بحث قاچاق، مورد سوء استفاده قرار گیرد و لازم است ازهمه ظرفیت های استان از جمله همین قرارگاه در بحث مبارزه با قاچاق کالا به نحو مطلوب تری استفاده کنیم.

دکتر زیویار افزود: در این جلسه مطالبی در خصوص بنزین و نفت گاز مطرح شد و از آنجا که لرستان با استان های مرزی؛خوزستان ،ایلام وکرمانشاه همسایه است،لازم است با توجه به گزارش های ارائه شده،نظارت دقیق تری نسبت به مصرف سوخت و پخش نفت گاز اعمال شود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید