b_300_0_16777215_00_images_IMG-20220729-WA0002.jpg

 

مهندس ابراهیمی در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان از اجرا و نظارت بر طرح توزیع منطقی آرد و نان در کشور خبر داد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، کارگروه ساماندهی گندم آرد و نان استان به ریاست مهندس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار شد .

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در این جلسه گفت: پس از اصلاحاتی که در پرداخت یارانه ها در کشور صورت گرفت، گندم، آرد و نان یکی دیگر از اقلامی است که در توزیع آن ضرورت ایجاد ساز و کاری منطقی وجود دارد .

 

مهندس ابراهیمی اظهار داشت: برنامه ریزی و ارائه طرحی دقیق برای توزیع آرد و نان در سطح کشور از اهدافی است که دولت سیزدهم به دنبال اجرای آن است تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود و از طرفی در بحث آرد و نان نیز کمبودی وجود نداشته باشد.

 

وی ادامه داد: رصد و پایش دقیق توزیع این کالای اساسی از جمله اقداماتی است که در راستای بالا بردن کیفیت خدمات و تامین نیاز بازار در دستور کار قرار گرفته است .

 

معاون استاندار لرستان افزود: بررسی عملکرد خبازی ها در زمینه توزیع با کیفیت نان و همچنین رسیدگی به اجرای طرح استفاده از سیستم جدید کارتخوان به جای دریافت پول نقد از مهم‌ترین محورهای جلسه امروز بود که مشکلات این حوزه شناسایی و پیشنهادات و راهکارها برای رفع آنها در قالب مصوبات جلسه ارائه گردید .

 

مهندس ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه طرح توزیع منطقی آرد و نان در کشور اجرایی می شود، یادآور شد: با توجه به برگزاری جلسه مذکور با هماهنگی وزارت کشور و به صورت همزمان در سراسر استان ها، پیشنهادات و راهکارهای جلسات جمع آوری و تا روز شنبه آتی به دبیرخانه شورا ارسال خواهد شد تا پس از بررسی به عنوان راهکار و برنامه ریزی مورد استفاده قرار گیرد .

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید