رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان معارفه شد

 آئین تکریم  و معارفه مدیرکل صنعت، معدن، و تجارت لرستان  با حضور ، دکتر شهیدی معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات ،دکتر عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، دکتر حسن‌پور مدیرکل امور استانهای وزارت صمت و روزپیکر مدیرکل حوزه ریاست استاندار برگزار شد.  در این مراسم بهزاد منصوری به عنوان رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان معارفه و از زحمات آقای بختیار رازانی تجلیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان دکتر عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان  با اشاره به اهمیت کار این سازمان، گفت :در استان لرستان در حوزه صنعت کارهای خوبی انجام شده و بخشی از آنها نیز نیمه تمام مانده و مردم انتظار دارند که پروژه ها به سرانجام برسند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی با انتقاد از عدم توجه و پیشرفت صنایع تولیدی استان در سطح کلان گفت :در این حوزه کارهای زیادی انجام نشده و با توجه به ضعیف بودن بخش خصوصی بومی نیز متاسفانه موفق عمل نشده  و حتی بخش خصوصی غیر بومی نیز به دلیل مشکلاتی متوقف شده است.
دکتر عبدالهی به مشکلات کارخانه لاستیک سازی خرم آباد ، فولاد ازنا و منطقه اقتصادی ویژه بروجرد بعنوان نمونه اشاره کرد.

وی افزود در کنار این مسائل اقدامات و طرح ها خوبی هم مثل کشت و صنعت لرستان انجام شده است و یا کارخانه نساجی بروجرد بروز رسانی شده و زمینه اشتغال بیش از هزار نفر را فراهم آورده است.

معاون استاندار با اشاره به بهره برداری از فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد و تامین برق مورد نیاز استان، گفت با توجه به شرایط اقتصادی کشور کارهای خوبی نیز انجام شده اما کافی نیست.

وی با اشاره به‌اهمیت کار سازمان صمت گفت: با توجه به شرایط اقتصادی اگر در زمینه ی کالاهای اساسی کمبودی احساس شود همه دستگاههای مرتبط با همکاری و انسجام ورود کرده و در جهت رفع مشکل اقدام می کنند.
دکتر عبدالهی خاطر نشان کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه استکبار و شیوع بیماری کرونا و همچنین سیل ویرانگر  ۹۸ در لرستان توانسته ایم به لطف پروردگار و همکاری مردم از مراحل سخت عبور کنیم.
وی افزود : پیش بینی ما نسبت به آینده لرستان مثبت است زیرا این استان با داشتن منابع آب فراوان ، خاک حاصلخیز و پوشش گیاهی مناسب با محدودیت های سایر استانها مواجه نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان ضمن تقدیر از تلاش مدیران سابق سازمان صمت از زحمات  اقایان صفی خانی و رازانی تشکر کرد و برای مهندس منصوری که  فردی آشنا و متخصص در این حوزه است آرزوی موفقیت کرد.

photo_2021-03-04_08-10-45.jpg