استاندار لرستان:

ورزش کشتی متعلق به  مردم ایران است

صبح امروز رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان دکتر خادمی دردیدار با دکتر دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه که با حضور دکتر ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان انجام گرفت، از آنان  به عنوان سرمایه ها و اندوخته های استان و کشور که مورد احترام مردم هستند یاد کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت موضوع گفت ورزش کشتی مربوط به ملت ایران است و در عرصه های بین المللی قاعدتاً ایران باید حرفی بالاتر از سایر کشورها در این زمینه داشته باشد.

وی ورزش کشتی را یکی از رشته های مورد علاقه مردم لرستان معرفی کرد و گفت کشتی لرستان زبانزد مردم کشور است و روحیات مردم لرستان به این ورزش نزدیک است چون هم قهرمانی و پهلوانی دارد و با سلیقه مردم این دیار سازگار است.

دکتر خادمی در خصوص حمایت و کمک های لازم در این زمینه گفت:
متاسفانه محدودیت هایی در زمینه منابع دولتی وجود دارد که بخشی از آنها باید به طور قانونی پیگیری شده و حل شود.  
وی افزود اگر امری در کشور لازم است باید مسیر کمک به آن را پیدا کرد و محدودیت ها را بطور قانونی رفع کرد.

استاندار لرستان افزود:  حضور رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران  در استان مطمئناً دستاوردهای مهمی دارد که انشاالله بتوانیم با توجه به ظرفیت های موجود برای کمک به ورزش استان بهره لازم را ببریم.  

دکتر خادمی در پایان با اعلام هر گونه همکاری و مشارکت لازم ،گفت :انتظار داریم فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران  علاوه بر کمک فنی در بحث مالی نیز حمایت های مورد نظر را از ورزش استان داشته باشد.
b_300_0_16777215_00_images_photo_2021-01-21_11-13-23.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید