×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_easysocial، کامپوننت پیدا نشد

  1. بهزادیان
  2. عمومی
  3. دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی از سیاست های دولت در چند سال اخیر است

استاندار لرستان: واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف تکمیل پروژه ها و ارائه خدمات به مردم از سیاست های مهم دولت طی چند سال اخیر است .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان جلسه بررسی آخرین وضعیت و نحوه تعیین تکلیف پروژه های ماده ۲۷ استان به ریاست دکتر خادمی، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد .

استاندار لرستان در حاشیه جلسه امشب گفت: این جلسه در راستای واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار شد که از سیاست های مهم دولت طی چند سال اخیر است .

دکتر خادمی اظهار داشت: ایجاد اشتغال، بهره برداری از پروژه های عمرانی و در نهایت ارائه خدمات به مردم از مهمترین اهداف این طرح است که در بحث واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی مورد انتظار است .

وی ادامه داد: تسریع در واگذاری تعدادی از پروژه های عمرانی استان از جمله چندین ایستگاه پمپاژ که در حوزه اختیارات جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای است، در جلسه امشب مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد .

استاندار لرستان تصریح کرد: به عموم سرمایه گذاران اعلام می‌کنیم دولت شرایط خوبی را برای مشارکت آنها در پروژه های عمرانی استان فراهم کرده که در این رابطه ارائه وام های کم بهره، قیمت گذاری مناسب و به صرفه و تنظیم دوره بهره‌برداری با هماهنگی سرمایه گذاران، از مزایای این طرح خواهد بود .

دکتر خادمی افزود: با توجه به شرایط فراهم شده امیدواریم با واگذاری پروژه‌های نیمه تمام حوزه عمرانی در سال ۱۴۰۰ به سرمایه گذاران بخش خصوصی، زمینه ی تکمیل و بهره برداری از آنها، ارائه خدمات به مردم و در نهایت ایجاد اشتغال برای هم استانی ها به خوبی مهیا شود .

ادامه مطلب...

مشاهده همه
به این پست رای دهید:
نظر
هنوز نظری قرار داده نشده است


پاسخی یافت نشد
اولین نفر باشید!
پاسخ خود را ثبت نمایید.
قراردادن نظرسنجی در پست
گزینه ها