×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_easysocial، کامپوننت پیدا نشد

  1. بهزادیان
  2. عمومی
  3. شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد

امروز صبح: رئیس ستاد انتخابات استان از آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان دکتر ثمینی در مصاحبه با این اداره کل آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را اعلام کرد .

رئیس ستاد انتخابات استان در این رابطه گفت: از امروز، چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۹ ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد و این فرآیند تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت .

دکتر ثمینی اظهار داشت: برای ثبت نام ۴ روش به صورت حضوری و غیر حضوری تعریف شده است که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتیhttp://entekhabat.moi.ir نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام اقدام کنند .

وی تصریح کرد: داوطلبان صرفا با استفاده از چهار روش زیر که توسط وزارت کشور تعریف شده اقدام کنند:
۱.    ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷
۲.    ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷
۳.    ثبت نام از طریق دفاتر پيشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷
۴.     ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت نام .

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل ثبت نام، بررسی ها توسط عوامل اجرایی ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری ها انجام خواهد شد و تایید نهایی ثبت نام داوطلبان از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی می شود .

دکتر ثمینی تاکید کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تکمیل مدارک نسبت به ثبت نام اقدام کنند و در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، حتی المقدور از مراجعه حضوری برای ثبت نام خودداری کنند و از روش های غیر حضوری در این رابطه بهره گیری کنند .

ادامه مطلب...

مشاهده همه
به این پست رای دهید:
نظر
هنوز نظری قرار داده نشده است


پاسخی یافت نشد
اولین نفر باشید!
پاسخ خود را ثبت نمایید.
قراردادن نظرسنجی در پست
گزینه ها