IMG_20221019_144426_515.jpg

 

 

در دیدار دکتر زیویار با مدیر عامل توانیر کشور موضوع رفع مشکل برق شهرک های صنعتی مورد پیگیری قرار گرفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان جلسه پیگیری تامین برق شهرک های صنعتی استان با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان و دکتر کردی مدیر عامل توانیر کشور برگزار شد.

 

استاندار لرستان در رابطه با این دیدار گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، در استان هیچ مشکلی در بحث خطوط انرژی و برق وجود ندارد اما در شبکه توزیع آن کمبود هایی هست که در جلسه با دکتر کردی مورد پیگیری قرار گرفت . 

 

دکتر زیویار ادامه داد: کمبود تعداد پست های برق از مهمترین مشکلات استان در رابطه با تامین و توزیع برق شهرک های صنعتی به شمار می رود که گزارشی به منظور شناخت مدیر عامل توانیر کشور در این جلسه ارائه گردید .

 

وی افزود: در بخشی از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه مقرر گردید برای رفع مشکل برق شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد، ایستگاه برق ۳۰ مگاواتی در شهرک مستقر و نسبت به جابجایی ترانس برق ۱۵ مگا واتی آن به  شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد اقدام شود . 

 

استاندار لرستان بیان داشت: در نهایت مقرر شد امکانات مورد نیاز جهت رفع مشکل برق شهرک های صنعتی خرم آباد و بروجرد با همکاری توانیر تهیه و اقدامات لازم اجرایی شود .

 

دکتر زیویار در پایان تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات و تسهیل شرایط برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان، تدابیر لازم در زمینه تامین برق واحد های صنعتی اندیشیده شده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد .

 

لازم به توضیح است مهندس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و مدیر کل شرکت شهرکهای صنعتی استان در این جلسه حضور داشتند .

 

🇮🇷اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان