IMG-20220417-WA0018.jpg

 

استاندار لرستان: در ادامه پیگیری مصوبات اقتصادی سفر ریاست محترم جمهور به استان، جلسه ای با مدیر عامل بانک کشاورزی در تهران برگزار شد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، در راستای پیگیری مصوبات اقتصادی سفر ریاست محترم جمهور به استان، دکتر زیویار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و مدیر امور شعب بانکی کشاورزی استان، در تهران جلسه‌ای با دکتر رضایی برگزار کرد .

 

استاندار لرستان گفت: با توجه به مصوبات بانک کشاورزی در سفر ریاست محترم جمهور، پیشنهادات استان در قالب معرفی ۱۷ طرح اقتصادی اثر گذار و مهم در توسعه استان که به دلایل مختلف به نتیجه نرسیده اند، ارائه و مورد بررسی قرار گرفت .

 

دکتر زیویار اظهار داشت: این طرحها شامل مگا پروژه هایی نظیر مجتمع پرورش ماهیان خاویاری و سردابی، پرورش مرغ گوشتی، زنجیره تولید تخم مرغ، طرح های حوزه گاوداری نظیر ۷هزار راسی دورود، سرمایه در گردش مورد نیاز واحد‌های کشاورزی و امثال آنها به بانک معرفی و با توجه به نظر مساعد و دستورات سرپرست بانک، موضوع به ارکان اعتباری بانک ارسال گردید .

 

وی در ادامه افزود: با راه اندازی این طرح ها ضمن افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی و رفع نیاز داخل، موجبات افزایش میزان صادرات و اشتغال پایدار در استان فراهم خواهد شد .

 

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به اهمیت راه اندازی پروژه های اقتصادی در توسعه استان، طرح های مهم اقتصادی با معرفی به بانک ها و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، در چرخه تامین اعتبار قرار می گیرند .

 

🗓 یکشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان