IMG-20220310-WA0027.jpg

 

استاندار لرستان: وقت آن رسیده شرایط را برای حضور هلدینگ های قدرتمند اقتصادی در استان فراهم کنیم .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال، عصر امروز با مدیر عامل هلدینگ انرژی گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان کشور دیدار و گفتگو کرد .

 

استاندار لرستان در این خصوص گفت: این دیدار پیرامون بررسی راهکارهای حضور هلدینگ انرژی گستر سینا در استان برگزار شد و در زمینه موارد مشترک این هلدینگ و تیم اقتصادی استان، مذاکرات مثبت و اثرگذاری صورت گرفت .

 

دکتر زیویار افزود: هلدینگ مذکور از جمله مجموعه های توانمند بنیاد مستضعفان است که در زمینه های مختلف نفت ،گاز، انرژی و سایر موارد مشابه فعالیت می کند و با توجه به منابع بسیار خوب و ظرفیت‌های مهمی که استان در زمینه انرژی دارد، حضور این مجموعه می‌تواند در توسعه استان بسیار اثر گذار باشد .

 

وی تاکید کرد: پیشرفت و توسعه مستلزم برقراری ارتباط و ایجاد شرایط همکاری است و اکنون وقت آن رسیده شرایط برای حضور هلدینگ‌های قدرتمند اقتصادی در استان فراهم شود .

 

استاندار لرستان تصریح کرد: جذب هلدینگ های توانمند اقتصادی برای سرمایه گذاری در استان مستلزم همکاری با این قبیل مجموعه های توانمند در زمینه های سرمایه گذاری است و حضور بخش خصوصی می‌تواند نویدبخش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در نتیجه توسعه استان باشد .

 

دکتر زیویار افزود: مذاکرات امروز با مسئولین هلدینگ انرژی گستر سینا بسیار اثر بخش بود و در پایان مسئولین این مجموعه آمادگی خود را برای حضور در استان لرستان اعلام کردند .

 

?? اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان