b_300_0_16777215_00_images_1401_2_IMG_20230322_033507_969.jpg

استاندار لرستان در پیامی تلویزیونی فرا رسیدن سال نو ، تقارن بهار دلها و حلول بهار طبیعت را به مردم لرستان تبریک و تهنیت گفت.

متن تبریک و گفتگوی تلویزیونی دکتر فرهاد زیویار به شرح زیر تقدیم می شود:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

خدمت مردم شریف، مهربان با غیرت و مهمان‌نواز استان سلام عرض می نمایم، حلول سال ۱۴۰۲ و بهار طبیعت را که مقارن با بهار قرآن ، بهار جانها و بهار دلها شده است را به شما مردم عزیز لرستان، تبریک عرض می نمایم.

سال ۱۴۰۱ با تمام فراز و نشیب ها پشت سر گذاشته شد و الحمدلله در ماه های پایانی سال نزول رحمت پروردگار و موهبت الهی به شکل بارندگی در استان لرستان جاری شد که نویدبخش این است که در ۱۴۰۲ سال ی خوب و با برکتی را در پیش رو خواهیم داشت که جای شکر دارد.

در استان لرستان هر گاه بارندگی به اندازه باشد و موهبت الهی و نزولات آسمانی پررنگ تر باشد رزق و روزی و اقتصاد و معاش مردم هم در آن رونق پیدا می‌کند و به تعبیری سالی که نکوست از بهارش پیداست .
امیدوارم تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و بارش رحمت الهی آن گونه که باید مورد استفاده عموم قرار گیرد.

عید نوروز به عنوان یک سنت نیکو از قدیم الایام توسط مردم ایران و لرستان با رفتارهای شایسته ای همچون سرزندگی،دید و بازدید، صله رحم، رفت و آمد و دستگیری از دیگران گرامی داشته شده و همواره آن را به عنوان یک فرصت ارزشمند در نظر گرفته اند.

از نقاط برجسته سال ۱۴۰۱ می توان به توفیقاتی که نظام جمهوری اسلامی در سطح بین الملل به دست آورد و همچنین استان لرستان به عنوان یکی از امن ترین استانهای کشور شناخته شده نام برد که این مورد با همدلی و همراهی مردم و مسئولین به دست آمده و جزء نقاط برجسته سال ۱۴۰۱ می باشد.

این جانب عید نوروز را خدمت همه مردم نجیب استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم تقارن این مناسبت با ماه مبارک رمضان به نحو شایسته تری مورد استفاده قرار گیرد.


🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید