آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری در استان لرستان برگزار شد؛

معاون اقتصادی استاندار لرستان: مسیر پیشرفت از راه همت جهادی، عملکرد علمیb_300_0_16777215_00_images_1401_photo_2023-03-06_13-43-11.jpg و پرقدرت میسر می شود

آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان لرستان تحت عنوان "جایزه احسان" به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، صبح روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان، جمعی از مسئولین اجرایی و فعالان عرصه احسان و نیکوکاری برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در این مراسم با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد کارهای جهادی، گفت: مسیر پیشرفت از راه مدیریت و همت جهادی توام با عملکرد علمی، پرقدرت و با برنامه ریزی میسر می شود.
مهندس سیروس ابراهیمی عنوان کرد: منابع ما محدود هستند و باید با برنامه به کارگیری شوند تا خروجی آن همان انتظار پیش بینی شده ی ما باشد.
وی در ادامه به اقدامات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اشاره و اظهار کرد: خدمات ارزشمند این ستاد در حوزه های مختلف برای انقلاب اسلامی از ابتدا بوده و همچنان تدوام دارد که این جای تقدیر دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان همچنین به فتنه های سازماندهی شده دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز اشاره کرد و گفت: این فتنه ها نه تنها خدشه ای در مسیر و اراده ی ملت ایران ایجاد نکردند بلکه باعث تثبیت و استحکام هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.
مهندس ابراهیمی راه هدایت را مطابق فرمایش قرآن کریم مجاهدت برشمرد و تصریح کرد: در جریان فتنه های متفاوت علیه ملت ایران چه در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی و فتنه های چند ماه پیش تمامی دشمنان خارج و داخل کشور با هم متحد بودند که همین اراده ی جهادی مردم مانع از تحقق هدف شوم آنها شد.
وی افزود: این همان وعده ی الهی است که ما شاهد تحقق آن هستیم.
در این آیین همچنین طائف رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گزارشی از اقدامات انجام شده در این ستاد در حوزه های مختلف خدمت رسانی ارائه داد.
در ادامه این مراسم از فعالان عرصه ی احسان و نیکوکاری در بخش های عدالت، سلامت، بانوان، پیشرفت، مساجد، مسئله محور، ترویجی و رسانه ای، خیریه و نوآفرین و همچنین برخی از مدیران فعال دستگاه های اجرایی تجلیل شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید