b_300_0_16777215_00_images_1401_11_IMG_20230130_165911_328.jpg

 

 

دکتر منعمی نوری در شورای روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی بر لزوم کلید واژه سازی و تعامل به منظور تبیین و اطلاع رسانی خدمات دولت تاکید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان به ریاست دکتر منعمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با محوریت بررسی موضوعات مرتبط با دهه فجر برگزار شد .

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: روابط عمومی باید کنشگر باشد نه اینکه در حاشیه قرار گیرد و لازم است همه خدمات و عملکردهای دستگاه اجرایی با حضور پررنگ یک روابط عمومی کنشگر به خوبی تبیین شود .

 

دکتر منعمی اظهار داشت: امید افزایی به جامعه یک اتفاق کلیدی در رابطه با ارائه خدمات صورت گرفته است که در شرایط کنونی دشمن تمامی تمرکز خود را برای ایجاد فضای ناامیدی در جامعه ما به کار بسته و لازم است روابط عمومی ها نسبت به تبیین خدمات به مردم اهتمام داشته باشند .

 

وی ادامه داد: باید در نظر داشت که روابط عمومی در جایگاه خود به عنوان مشاور بالاترین مقام دستگاه شناخته می شود که ضرورت دارد این جایگاه به خوبی شناخته شده و به آن اهمیت داده شود .

 

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: روابط عمومی ها به عنوان انعکاس دهنده اقدامات و خدمات صورت گرفته در دستگاه ها نقش بسزایی در اجرایی کردن و عملیاتی شدن برنامه ها برعهده دارند، از این رو نقش آنها در برطرف کردن مشکلات و پیش برد اهداف سازمانی موثر است .

 

دکتر منعمی افزود: ایجاد ارتباط میان مدیران دستگاه‌های اجرایی و رسانه ها و تعامل میان این دو از مهمترین مسئولیت هایی است که در حیطه اقدامات روابط عمومی تعریف شده است .

 

وی تصریح کرد: رسانه ها با توجه به مطالبه گر بودن و نقش نظارتی که بر عملکرد دستگاههای اجرایی دارند می توانند موجب تسریع در پیشرفت امور شوند و لازم است که مدیران دستگاه های اجرایی در برقراری ارتباط با رسانه ها اهتمام کنند .

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: در راستای تبیین خدمات و دستاوردها پرداختن به کلید واژه سازی و تعامل برای دولت بسیار مهم است و روابط عمومی ها می توانند با ایجاد ارتباط میان مدیران و رسانه‌ها به این موضوع بپردازند .

 

دکتر منعمی نوری گفت: نقد منصفانه در جهت تعالی و رسیدن به اهداف بسیار مهم بوده و لازم است که مدیران نقد پذیر باشند و انتقادات را در جهت رفع مشکلات بکار گیرند تا فرهنگ تعامل سازنده و هم افزا به خوبی در دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود .

 

وی بیان داشت: علاوه بر رسانه ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به اطلاع رسانی کاستی ها و نقایص با هدف آگاهی بخشی به جامعه اقدام کنند و در نظر داشته باشند که این موضوع هیچ منافاتی با امید افزایی در جامعه ندارد .

 

معاون استاندار لرستان افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی و تهیه امکانات و تجهیزات لازم برای روابط عمومی ها گامی موثر در توانمندسازی این قشر است و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند .

 

دکتر منعمی خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت است و با توجه به گزارشات دریافت شده از دستگاه های اجرایی، خدمات بسیار خوبی طی یک سال اخیر صورت گرفته که لازم است در جهت تبیین و اطلاع رسانی آنها به مردم اقدامات لازم صورت پذیرد .

 

🕒 دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید