b_300_0_16777215_00_images_1401_11_IMG_20230125_131113_483.jpgb_300_0_16777215_00_images_1401_11_IMG_20230125_131122_549.jpg

 

 

دکتر زیویار در نشست با فرماندهان نیروی انتظامی استان ضمن تقدیر از عملکرد این مجموعه، عنوان کرد: نیروی خدوم انتظامی همواره فراتر از وظایف خود عمل کرده است و باید قدردان زحمات پرسنل این مجموعه باشیم.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان نشست فرماندهان نیروی انتظامی استان با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان در مجموعه فرماندهی انتظامی استان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

 

استاندار لرستان در این نشست که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جمعی از مدیران ستادی استانداری همراه بود گفت: نیروی انتظامی در کوران مسائل و مشکلات فراتر از وظایف خود عمل می کند و همواره در صف اول خدمت به مردم حضور دارد .

 

دکتر زیویار اظهار داشت: طبق گزارشات واصله، کارنامه یکسال اخیر نیروی انتظامی استان حکایت از عملکرد قابل قبول و مثبت این مجموعه در عمل به وظایف تعریف شده دارد که در نوع خود قابل تقدیر است.

 

وی ادامه داد: در مقایسه با آمارهای کشوری، روند رو به رشد عملکرد لرستان نسبت به سال گذشته کاملاً مشهود است و این مجموعه در مقابله با ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی کارنامه خوبی داشته است.

 

استاندار لرستان افزود: لرستان به واسطه هم مرز بودن با سایر استان ها علاوه بر ایفای نقش در مراودات و مناسبات اجتماعی، به دلیل دارا بودن فرهنگ مشترک با برخی همسایگان که در نوع خود یک مزیت و نقطه قوت به شمار می آید، در تصمیم سازی ها و برنامه های کلان همواره اثرگذار بوده است .

 

دکتر زیویار اظهار کرد: در موضوع مواد مخدر و مبارزه با کاشت گیاهان مخدر به عنوان یکی از مشکلات امروز جامعه، بسیار مهم است برای رسیدن به نتیجه مطلوب، همکاری و همدلی همه بخش ها را شاهد باشیم تا بتوان در رفع این معضل درست عمل کرد .

 

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی همواره اقدامات خوبی در زمینه امنیت داشته و لرستان را به عنوان پایگاه امنی در کشور مبدل کرده است .

 

استاندار لرستان یادآور شد: تلاش نیروی انتظامی در مبارزه با جرائم و رفع ناهنجاری ها نقش مهمی در خنثی سازی تبلیغات منفی بر علیه این استان داشته و عمده مشکلات و جرائمی که در لرستان به وقوع می پیوندد از نوع جرائم خرد است که عمدتاً ریشه در فقر و نبود آموزش دارد .

 

دکتر زیویار گفت: همچنین تلاش این مجموعه خدمتگزار در کنترل فضای مجازی و ایجاد امنیت قابل توجه بوده و لازم است در زمینه استفاده از صحیح از فضای مجازی آموزش های لازم در یک جامعه ارائه و فرهنگ سازی صورت پذیرد .

 

وی افزود: نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر نیز با تمام توان در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری‌ها حضور داشت و به واسطه تلاش جهادگونه این نیروی زحمتکش و تقدیم شهدا، امنیت کشور حفظ و دست اجانب کوتاه ماند .

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: غیرتمندی و احساس مسئولیت پرسنل خدوم نیروی انتظامی کمبود ها را در زمینه امکانات جبران کرده و ایجاد امنیت و جلوگیری از قانون شکنی در راس امور این مجموعه قرار گرفته است .

 

 

دکتر زیویار با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی افتخار لرستان هستند، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای مردم است و در بطن جامعه قرار دارد و از خودگذشتگی های این قشر زحمتکش همواره در اذهان خواهد ماند .

 

🕒 چهارشنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید