bag.JPGاستاندار لرستان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت فرید کرم پور حسنوند با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار در این دیدار خطاب به معاندین نظام و حقوق بگیران استکبار گفت: آن طرف مرزی ها بدانند که با هیچ توطئه ای نمی توانند ارزش های جامعه ما را کم رنگ کنند.

وی اظهار کرد: آنهایی که حقوق بگیر "بی بی سی"، "اینترنشنال" و انگلستان هستند بدانند جوانان و مردم ما حتی اگر لازم شود با نثار جانشان نمی گذارند  ارزش ها و مقدسات کشور هتک حرمت شود.

استاندار لرستان ادامه داد: خانواده شهید کرم پور حسنوند سینه ستبر کرده و  جان فرزند بیست و یک ساله خود را فدای این ارزش ها کرد.

دکتر زیویار ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید کرم پور حسنوند، عنوان کرد: شهید فرید کرم پور حسنوند با غیرت جانش را به خاطر حفظ نوامیس کشور و آرامش و امنیت مردم فدا نمود.

استاندار لرستان افزود: امثال  این شهید  الگوی عینی برای همه اقشار جامعه هستند.

دکتر زیویار  با اشاره به  موضع گیری های نابخردانه برخی افراد و تحریک افکار عمومی در وقایع اخیر ، تصریح  کرد: اگر برای ورزش کارانمان ارزش قائلیم به خاطر غیرت و خصلت های پهلوانی است.

 پهلوانی و غیرت ارجع بر قابلیت های قهرمانی است.

استاندار لرستان گفت: ورزش کاران ما می دانند   این شهید به خاطر حفظ وحراست حرمت  پرچم کشور که کلمه ی مقدس  "الله"  بر آن  نقش بسته  است  و برای حفظ نوامیس کشور جان خود را فدا کرد.

دکتر زیویار  اظهار کرد:  ورزشکاران ما می دانند ،  رتبه های قهرمانی گذرا بوده و این خصلت های پهلوانی  است که ماندگارند که این شهید  با تقدیم جان خود برای ملت خصلت پهلوانی را هویدا کرد.

 گفتنی است در این دیدار جمعی  فرماندهان نظامی و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.

شهید فرید کرم پور حسنوند از پرسنل خدوم نیروی انتظامی و اهل شهرستان چگنی، روز گذشته در جریان اغتشاشات، به دست اغتشاشگران سنگدل در شهرستان رباط کریم به شهادت رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید