زنگ «مهر و مقاومت» در هنرستان امیرکبیر خرم‌آباد به صدا درآمد؛

استاندار لرستان: آموختن و آموزش دادن جزو نعمات الهی است

انقلاب متعلق به ملت بوده و مردم اجازه ی تضعیف آن را نمی دهند

 

با آغاز تحصیلی جدید و همزمان با هفته دفاع مقدس زنگ مهر، ایثار و مقاومت با حضوراستاند ار لرستان،  جمعی از مسئولان در هنرستان امیرکبیر خرم‌آباد به صدا درآمد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، استاندار لرستان در این مراسم گفت: اینکه آموختن و آموزش دادن جزو نعمات الهی است.

دکتر فرهاد زیویار عنوان کرد: چیزهایی که ما به دست آوردیم ماحصل تلاش نسل‌های گذشته است که ما وارث آن هستیم.

وی ادامه داد: مسیر آموختن و آموزش درکی به دانش آموزان داده که با قبل متفاوت است، درک ما از انقلاب، امکانات و علمی هم که به دست آوردیم با نسل قبل قابل مقایسه نیست.

استاندار لرستان در خصوص حواشی که اخیرا توسط عوامل معاند به وجود آمده اند تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل تلاش ملتی است که به حدی از رشد رسیده بودند که تصمیم گرفتند نظام سیاسی را به وجود بیاورند.

دکتر زیویار ادامه داد: این انقلاب را نمی‌توانند به راحتی و با تخریب، شعار و شکستن شیشه از ملت ما بگیرند، زیرا برای خود ملت است.

وی ادامه داد: نقلاب اسلامی متعلق به یک نسل و دو نسل نیست و برای شکل گیری آن خون‌ها ریخته شده است.

استاندار لرستان گفت: جمهوری اسلامی امروز در شرایطی قرار دارد که نظام مترقی دنیا خودش را مقابل آن می‌بیند و از طرفی هر ملت آزاده دنیا خودش را در کنار ملت ما قرار می‌دهد.

دکتر زیویار عنوان کرد: دانش آموزان، معلمان و اولیا سه ضلع نظام تعلیم و تربیت است و در این راستا آنچه مهم است رابطه و احترام متقابل است.

گفتنی است در این مراسم فرمانده سپاه استان، فرماندهان ارتش و نیروی انتظامی در استان و جمعی از مسوولان حضور داشتند. اجرای حرکات ورزش باستانی توسط دانش آموزان از برنامه های مراسم امروز بود . در این مراسم همچنین از سه خانواده شهید تجلیل شد.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید