b_300_0_16777215_00_images_IMG-20220307-WA0069.jpg

b_300_0_16777215_00_images_IMG_2075.JPGb_300_0_16777215_00_images_IMG_2076.JPG

🟦 جذب ۱۰۱درصدی اعتبارات تبصره ۱۸ در استان

 

🟦 فصل جدید خدمت رسانی در لرستان

 

جلسه ی جذب اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در استان لرستان عصر روز بیست و هشتم شهریورماه به ریاست استاندار لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در این جلسه گزارشی از روند جذب اعتبارات تبصره ۱۸ در دستگاه های اجرایی توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تشریح شد.

براین اساس از ۱۰۹۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای استان، تا کنون ۱۱۰۱ میلیارد و هفتصد میلیون تومان جذب شده است.

با این تفسیر در استان لرستان بیش از ۱۰۱درصد از اعتبار تخصیصی جذب شده است.

بنا بر گفته ی مهندس سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری این مقدار از جذب اعتبار برای اولین بار در استان به وقوع پیوسته است.  

 

استاندار لرستان: جذب ۱۰۱درصدی اعتبار تبصره ۱۸ فصل جدید خدمت رسانی در استان است

 

استاندار لرستان در جلسه ی جذب اعتبارات ماده الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در لرستان گفت: جذب ۱۰۱ درصدی اعتبارات تبصره ۱۸ به نوعی ثبت یک رکورد جدید در جذب تسهیلات و آغاز فصل جدید خدمت رسانی در استان لرستان است.

دکتر زیویار عنوان کرد: جذب بیش از ۱۱۰۱ میلیارد تومان در دستگاه های اجرایی نقش مهمی در رونق اشتغال و تولید استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: قطعا این یک انقلاب در جذب اعتبارات بوده و زمینه ی افزایش اعتبارات تخصیصی استان در بودجه ی سال آینده را فراهم خواهد کرد.

استاندار لرستان ضمن تشکر از دبیر شورای هماهنگی و مدیران عامل بانک های استان برای همکاری در جذب این اعتبارات، تصریح کرد: جذب این رقم از اعتبارات نتیجه ی پیگیری و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی استان در دولت مردمی و انقلابی است.

 

در جلسه ی جذب اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ استان به ریاست استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران و کارشناسان استانداری و دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

گفتنی است بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه شامل اعتباراتی است که در قالب تسهیلات برای پیشبرد پروژه ها و برنامه های دستگاه های اجرایی برای هر استان در یک سال مالی(از ابتدای مهرماه هر سال تا پایان شهریور بعد) تخصیص داده می شود.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید