b_300_0_16777215_00_images_IMG-20220813-WA0024.jpg

 

استاندار لرستان در شورای اطلاع رسانی بر اهمیت اطلاع رسانی خدمات دولت و لزوم ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولین با کمک اصحاب رسانه تاکید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان شورای اطلاع رسانی استان به ریاست دکتر زیویار استاندار لرستان، با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، جمعی از مدیران ستادی و اصحاب رسانه استان برگزار شد .

 

استاندار لرستان ضمن تسلیت ایام محرم گفت: تقارن سالروز خبرنگار با روز عاشورا را مایه برکت می‌دانیم و بی شک خبرنگاری حرفه ای اعتقادی و همراه با دغدغه‌های مردم است .

 

دکتر زیویار با اشاره به اینکه خبرنگاری شغلی خاص و دارای مسئولیت زیاد است، اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین، با انعکاس نقطه‌نظرات مردم می توانند جهت‌های مناسبی برای مسئولان مشخص کنند .

 

وی همراهی، همدلی و همدردی با مردم و انعکاس مشکلات واقعی را کار بسیار مهم خبرنگاران دانست و افزود: کار خبرنگار صرفا نوشتن خبر نیست، نوشتن خبر با احساس مسئولیت همراه است که این موضوع وظیفه خبرنگار را سنگین‌تر می‌کند.

 

استاندار لرستان افزود: خلاق بودن، داشتن علم و دانش، تجربه، جسارت و شجاعت، تعهد را از جمله ویژگی‌های بارز خبرنگاران است .

 

دکتر زیویار ادامه داد: برنامه کلنگ‌زنی پروژه جدید در دستور کار دولت سیزدهم قرار ندارد و هدف تلاش برای به نتیجه رساندن پروژه های نیمه تمام استان است .

 

وی تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌ متوقف و تعطیل شده در سطح استان وجود دارد که باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت داشته و تمرکز بر تکمیل آنها باشد .

 

استاندار لرستان یادآور شد: در سیل مردادماه بیش از ۷۰ درصد به شهر الیگودرز خسارت وارد شده و این خسارات بیشتر در بخش زیرساخت‌های اقتصادی بوده است که گزارش‌های آن در اختیار مدیریت بحران کشور قرار گرفته است و در این چند روز ۳۰ میلیارد تومان برای تعمیر تجهیزات اختصاص داده شده است . 

 

دکتر زیویار خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جدید به بیمارستان نیایش خرم آباد تعلق گرفته و برای تکمیل این پروژه ۲۷۰ میلیارد تومان دیگر از محل ماده ۵۶ اختصاص خواهد یافت، بیمارستان رازی کوهدشت، چهارخطه پلدختر – خرم‌آباد موانع آنها برطرف شده و ارقام مورد نیاز در اختیار این پروژه‌ها قرار خواهد گرفت. 

 

وی افزود: تاکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب بند الف تبصره ۱۸ به لرستان اختصاص یافته و دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب ما بقی اعتبارات تلاش بیشتری داشته و پیگیری کنند.

 

استاندار لرستان گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و به تبع آن کمبود منابع آبی، تکمیل سد معشوره به عنوان یک ضرورت برای وزارت نیرو محرز شده و این سد جزو پروژه‌های مصوب تهاتر نفتی قرار گرفته که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تکمیل آن ضروری است.

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید