b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220806_121615_916.jpg

دکتر زیویار در ستاد مقابله با کرونا خواستار استقبال هم استانی ها از تزریق دوز یادآور واکسن کرونا شد . 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و متعاقب آن ستاد استانی به ریاست دکتر زیویار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سایر مدیران دستگاههای اجرایی، با محوریت بررسی وضعیت استان به لحاظ بیماری کرونا ادامه پیدا کرد . 

 

استاندار لرستان در این رابطه گفت: جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با محوریت بررسی وضعیت کشور به لحاظ بیماری کرونا و با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه در ایام عزاداری محرم برگزار شد .

 

دکتر زیویار اظهار داشت: با توجه به روند خوب تزریق دوز های اول و دوم واکسن در سطح استان، ضرورت دارد به منظور بالا بردن سطح ایمنی جامعه در مقابل ویروس کرونا، از تزریق دوز های یادآور نیز استقبال به عمل آید . 

 

وی تصریح کرد: در جلسه امروز موضوع استقبال از تزریق دوز یادآور واکسن کرونا مورد تاکید قرار گرفت و در این رابطه تمامی تمهیدات برای حضور مردم در مراکز واکسیناسیون حتی در روزهای تعطیل اندیشیده شده است .

 

استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به افزایش نسبی تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در کشور طی هفته های اخیر، بسیار مهم است که افراد دارای بیمار هایی زمینه ای، سالمندان و سایر رده های سنی نسبت به تزریق دوز های سوم و چهارم توجه بیشتری داشته باشند . 

 

دکتر زیویار در خصوص رنگ بندی استان گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی، شهرستان های خرم آباد، پلدختر، الیگودرز، بروجرد و دلفان در وضعیت قرمز، سلسله و کوهدشت در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند . 

 

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به وضعیت استان به لحاظ بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از هم استانی های محترم می خواهیم که کمافی السابق از ماسک استفاده کرده و با پرهیز از حضور در تجمعات، فاصله اجتماعی را رعایت کنند .

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید