b_300_0_16777215_00_images_IMG-20220716-WA0011.jpg

 

دکتر زیویار در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان بر ضرورت رفع مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران تاکید کرد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار در این دیدار گفت: تاسیس نهادها از تجربیات مهم بشری است و یکی از اقدامات مهم جوامع پیشرفته در مسیر توسعه و برقراری ارتباط میان حاکمیت و مردم تاسیس نهادها است .

 

استاندار لرستان اظهار داشت: تاسیس نهاد ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار کسب تجربیات با دشواری هایی نیز همراه بوده و تاسیس خانه مطبوعات از تجربه های اثرگذاری به شمار می رود که در مسیر خدمت و توسعه گام برداشته است .

 

وی ادامه داد: ایجاد ساز و کاری نظام مند برای سامان دهی به رسالت خانه مطبوعات و به تبع آن آموزش نیروی کار با دانش از مهمترین نکاتی است که لازم است به آن توجه ویژه شود .

 

استاندار لرستان افزود: خانه مطبوعات استان نهادی است فعال در زمینه های اجتماعی و فرهنگی که باید برای ادامه فعالیت های خود هدف گذاری کند و نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشد .

 

دکتر زیویار تصریح کرد: بسیار مهم است که در کنار اطلاع رسانی و تبیین خدمات دولت، نقد منصفانه در جهت رفع مشکلات نیز صورت پذیرد و رویکردمان کمک به استان و برطرف کردن نقص های موجود باشد .

 

وی یادآور شد: خانه مطبوعات و اصحاب رسانه استان در جایگاهی حضور دارند که می‌توان گفت صدای مردم بوده و حلقه ارتباط با مسئولین هستند از این رو نقش مهمی در توسعه استان ایفا می کنند .

 

استاندار لرستان تاکید کرد: همه ما موظف هستیم در هر جایگاهی که حضور داریم نسبت به انجام وظایف خود تلاش کرده و در این راه باید حرمت و احترام همه اقشار جامعه حفظ شود .

 

دکتر زیویار با بیان اینکه اصحاب رسانه استان ظرفیت مهمی در راستای توسعه استان هستند، گفت: لازم است مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران شناسایی شده و در جهت رفع آنها اقدام شود و خانه مطبوعات به عنوان متولی این قشر زحمتکش نسبت به تکریم همه خبرنگاران اقدام و مشکلات را با هدف رفع آنها انعکاس دهد .

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید