b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220727_145228_076.jpg

 

مهندس ابراهیمی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت بر لزوم تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطلاع رسانی به مردم تاکید کرد . 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت به ریاست مهندس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی، با حضور مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال، مدیرکل امور اقتصادی، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد . 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در حاشیه این جلسه گفت: جلسه امروز در آستانه یکمین سالگرد آغاز به کار دولت سیزدهم و متعاقب آن هفته دولت، با محوریت تصمیم گیری برای نحوه اطلاع‌ رسانی خدمات نظام در هفته دولت برگزار شد . 

 

مهندس ابراهیمی اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه هم افزایی و ارائه پیشنهادات دستگاه های اجرایی در خصوص چگونگی اطلاع رسانی خدمات دولت در استان بود و در ادامه این پیشنهادات پس از جمع بندی و ارسال به دبیرخانه ستاد در قالب برنامه ریزی برای انجام اقدامات در هفته دولت به دستگاههای اجرایی ابلاغ خواهد شد . 

 

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی ارائه داده و بسیار مهم است پا به پای آن اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته به مردم انجام پذیرد تا از  ایجاد فضای یاس و نا امیدی توسط رسانه های معاند بر علیه دستاورد های نظام جلوگیری شود . 

 

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: در جلسه امروز ستاد گرامیداشت هفته دولت، وظایف محوله به دستگاه‌های اجرایی در قالب ۴ کمیته اطلاع رسانی، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی اجتماعی تقسیم بندی شد و متناظر از کمیته های اعلام شده دستگاه ها وظایف خود را با هماهنگی کمیته ها عملیاتی خواهند نمود . 

 

مهندس ابراهیمی یاد آور شد: امیدواریم با همکاری و کمک دستگاههای اجرایی عضو کمیته های ستاد و همچنین حضور فعال صدا و سیمای مرکز استان بتوان در هفته دولت اطلاع رسانی دقیقی از خدمات و دستاوردهای نظام که در یک سال گذشته انجام شده به مردم صورت پذیرد . 

 

وی در پایان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی حتی الامکان تمامی اقدامات و خدمات صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند و در جهاد تبیین دستاوردهای نظام عملکردی درست، منطقی و دقیق داشته باشند .

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید